خانه / اخبار شهرستان / گزارش تصویری از راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲

گزارش تصویری از راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲

 

حجت الاسلام داوودوندی با مقایسه حضور مستشاران و پزشکان خارجی با پیشرفت های پس از انقلاب، در عرصه های مختلف، انقلاب اسلامی را راه پیشرفت ایران برشمرد و گفت: باور ناکار آمدی نظام جمهوری اسلامی و عدم پیشرفت و پاشیدن بذر یاس و ناامیدی اشتباه است و کشور همواره در حال رشد است.

حجت الاسلام حمید داوودوندی در پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان گلپایگان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی با ارزش‌های اسلامی به ثمر رسید و تداوم آن نیز با ارزش های اسلامی است، گفت: تلاش دشمن برای عدم حضور مردم در جشن های انقلاب اسلامی با القای ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی است و این برنامه نا امید کردن مردم، ۴۵ سال است که ادامه دارد ولی دستاوردهای شگرف انقلاب اسلامی مورد اذعان و اعتراف دشمنان انقلاب قرار گرفته است.

استاد حوزه و دانشگاه با یادآوری حضور ۵۵ هزار مستشار آمریکایی در کشور و تصمیم گیری آنها برای مردم ایران و پر بودن درمانگاه های کشور از پزشکان خارجی در پیش از انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی، جریان را معکوس کرد، از تحریم ها عبور کرد و امروز ایران  به کشورهای دوست و همسایه مشاوره نظامی می دهد و  بهترین پزشکان را دارد و سخت ترین جراحی ها در این کشور انجام می شود و کشوری که توانایی ساخت سیم خاردار را نداشت، به فضا دسترسی یافته است.

وی برخی عقب ماندگی ها در کشور را حاصل برخی سو مدیریت ها، سیاست های غلط و تعارض های منافع توسط صاحبان زر و زور  و تزویر برشمرد و تاکید کرد: هرجا که روحیه انقلابی و جهادی وارد شد و رانت، انحصار طلبی مطرح نشود، عرصه پیشرفت است و هر زمانی آرمان گرایی ها کم بوده و خود گذشتگی ها و جهاد ورضایت خدا و بندگانش نباشد و فیش های نجومی و سستی باشد، عقب ماندگی رخ می دهد.

حجت الاسلام داوودوندی با تاکید بر این موضوع که روحیه انقلابی سبب و محل پیشرفت است و دستاوردهای کشور را وارونه به تصویر نکشید ، ادامه داد: همواره سخن از گزینه های روی میز است و کشور را در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و غیره زیر فشار و تهاجم بردند اما چرا کار را نمی توانند تمام کنند؟ همان‌ها که ۳۰ هزار نفر را در غزه به خاک و خون کشیدند و در واقع، جرات این کار را ندارند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با یاد آوری اینکه دشمن یکی از دلایل شکست خود در اوکراین از روسیه، پهپادهای ایرانی برشمردند، تبیین کرد: باور ناکار آمدی نظام جمهوری اسلامی و عدم پیشرفت، وپاشیدن بذر یاس و ناامیدی اشتباه است و کشور همواره در حال رشد است.

وی با یاد آوری این نکته که خدمت به نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است، خطاب به مسئولان گفت: فرصت تعلل ندارید زیرا یخ اعتماد مردم در حال آب شدن است و آنگونه نباید بی تفاوت بود و مردم نیز در انتخابات آینده، حضور حداکثری به همراه انتخاب فرد اصلح برای خدمت به کشور باشند.

حجت الاسلام داوودوندی با یادآوری اینکه مهم ترین وظیفه نماینده مجلس شورای اسلامی، نظارت و قانون گذاری است تبیین کرد: مردم فریب شعارهایی که خارج از تعهد و وظیفه نمایندگی است را نخورند به کسی رای دهند که خدا ترس باشد و فکر روز قیامت باشد و فامیل بازی نکند و عرصه جهاد امروز ، حفظ نظام است.

 

 

درباره محمد غفاری

محمد غفاری
رفتن به بالا