خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۰/۷/۹

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۰/۷/۹

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۰/۷/۹ به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

 

امام‌جمعه گلپایگان گفت: ممنوعیت کالاهای کره جنوبی موجب تولید با کیفیت کالاها و ارتقای تولید در شرکت‌های داخلی می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان با تسلیت رحلت پیامبر گرامی اسلام، اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام مشقت فراوانی برای تبلیغات دین اسلام متحمل شدند تا جایی که موجب هجرت آن حضرت شد.

امام‌جمعه گلپایگان  افزود: هجرت پیامبر گرامی اسلام از مکه به مدینه سرآغاز شکوفایی اسلام و فصل پرافتخاری در دوران رسالت پیامبر شد زیرا در ورود به مدینه حکومت اسلامی تشکیل داد و میان آحاد مختلف جامعه آن دوران تحولی ایجاد کرد که نقش اساسی در پیشرفت اسلام تا قرن‌ها شد.

ایشان با بیان اینکه نشر دانش و علم در جامعه از دوران ظهور اسلام مورد توجه بوده است، گفت: جامعه امروزی به روح اخوت دینی و مساوات نیازمند است و می‌تواند موجب اصلاح اخلاقی و اقتدار و عزت انسان شود.

کرامتی گفت: تمدن نوین مدنظر مقام مقام معظم رهبری در گرو توجه به مبانی اسلام است تا جامعه‌ای عزتمند و با هویت دینی اسلامی ساخته شود.

امام‌جمعه گلپایگان  با تسلیت رحلت آیت‌الله علامه حسن زاده آملی، گفت: این عالم ربانی در علوم فراوان ید طولانی داشت و در عرصه انقلاب زحمات زیادی انجام داده است، ۹۰ اثر علمی در زمینه عرفان و فلسفه و عرفان و شرح کتب بزرگان از آثار به جامانده از وی است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری واردات کالای لوازم خانگی از کره جنوبی را ممنوع اعلام کرد و دولت نیز این امر مهم را اجرا کرد، گفت: کره جنوبی به دنبال خروج آمریکا از برجام  تعهداتش با ایران را لغو کرد و از طرفی اموال و دارائی ایران در کشورش بلوکه شده است.

وی گفت: ممنوعیت کالاهای کره جنوبی موجب کیفیت کالا و ارتقای تولید در شرکت‌های داخلی شده است، این مهم نمونه مدیریت هوشمندانه است که مدیران در بخش صنعت الگو بگیرند تا کشورهای بر عهد تصمیم به تحریم صنعت تولیدی ایران نگیرند.

درباره محمد غفاری

محمد غفاری

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا