خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۰/۴/۴

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۰/۴/۴

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۰/۴/۴به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

 

به برکت اعتماد به دانشمندان، واکسن ایرانی کرونا تولید شد

امام‌جمعه گلپایگان گفت: به برکت مجاهدت دانشمندان ایرانی واکسن کرونا تولید و موجب غزت کشور شد، ایران در ردیف ششمن کشور دنیا در تولید واکسن کرونا در فرمول مختلف است.

حجت الاسلام محمدتقی کرامتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان اظهار داشت: دشمنان انقلاب از ماه‌ها قبل انتخابات کمپین «رأی بی رأی» راه اندازی کرده بودند و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای مشارکت نکردن مردم در انتخابات تلاش کردند.

امام‌جمعه گلپایگان با بیان اینکه دشمنان وفاداری ملت ایران را هنوز باور نکردند، افزود: ملت ایران با مشارکت حداکثری تاکتیک دشمنان داخلی و خارجی را شکست دادند و وفاداری خود را ثابت کردند.

ایشان افزود: مشارکت مردم در انتخابات برای آینده کشور برکات و تأثیرات سیاسی و اقتصادی و امنیتی و اجتماعی و فرهنگی به همراه دارد.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها انتخابات را مظهر دمکراسی و مردم سالاری و تمدن می‌دانند اما با بکارگیری تمام امکانات تلاش در برگزار نشدن انتخابات در جمهوری اسلامی داشتند.

امام‌جمعه گلپایگان با بیان اینکه باشکوه برگزار شدن انتخابات در جمهوری اسلامی موجب بعض دشمنان شد، افزود: در برخی کشورهای غربی منافقین در پناه آن‌ها اجازه رأی دادن به ایرانیان مقیم در آن کشور را نمی‌دادند و اقدام به ضرب و شتم مردم کردند که این نشان از سیاست دوگانه آمریکایی‌ها است.

ایشان گفت: به برکت مجاهدت دانشمندان ایرانی واکسن کرونا تولید و موجب غزت کشور شد، ایران  در ردیف ششمن کشور دنیا در تولید واکسن کرونا در فرمول مختلف است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ج۱۰/

 

درباره محمد غفاری

محمد غفاری

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا