خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۰/۳/۷

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۰/۳/۷

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۰/۳/۷به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

امام جمعه گلپایگان:
شورای نگهبان سد نفوذ ناپذیری در برابر ضد انقلاب است

حجت الاسلام کرامتی شورای نگهبان را سد نفوذ ناپذیری در برابر ضد انقلاب، مخالفان نظام جمهوری اسلامی و منافقان به مراکز فرماندهی نظام اسلامی خ اند و گفت: اگر مراکز فرماندهی مانند مجلس شورای اسلامی وریاست جمهوری دچار اختلال و نفوذ شود، نظام‌آسیب می بیند

 حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان درخصوص اهمیت انتخابات در جبهه مقاومت گفت: عراق انتخابات پارلمانی در پیش دارد و ترکیب آن چنان اهمیت دارد که عربستان و کشورهای دارای منافع در عراق، تحرکات خود را در برای انتخابات مهر ماه سال آینده این کشور آغاز کردند.
امام جمعه گلپایگان با یادآوری اینکه نظام سوریه تحت تاثیر بهار عربی و با موج سواری آمریکا بر اعتراض مخالفان سوری سبب ایجاد داعش در سوریه و جنگ ۷ ساله با جنایات فجیع در این کشور شد، تبیین کرد: دولت سوریه تنها متحد جمهوری اسلامی در جنگ هشت ساله تحمیلی عراق علیه ایران بود و ایران به کمک این کشور به تسلیحات دفاعی خود دست می یافت و سپس  کشور سوریه  به حامی قاطع و مهم جبهه مقاومت که هم مرز اسرائیل است،  تبدیل شد و از این رو هفت سال، آمریکا، ترکیه و عربستان و غیره تلاش کردند نظام این کشور را سرنگون کنند.
ایشان به شرکت ۷۸ درصدی مردم سوریه و پیروزی ۹۵ درصدی بشار اسد در انتخابات چهارشنبه هفته گذشته اشاره کرد و افزود: انتخابات جمهوری اسلامی نیز در پیش است و پیروزی جبهه مقاومت در سه انتخابات در منطقه را باید با هم نگاه و تحلیل کرد که همان گفتمان مقاومت و انقلاب اسلامی و تلاش های مجاهدت های شهید سلیمانی است.
حجت الاسلام کرامتی به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی در یکسال فعالیت خود، یک مجلس کوشا، کارآمد و تلاشگر برای رفع دغدغه های واقعی مردم و عزت نظام بوده است.
امام جمعه گلپایگان با تاکید بر ادامه مجلس انقلابی، خواهان آسیب شناسی و افزایش کارآمدی مجلس شورای اسلامی شد و بیان کرد: مجلس شورای اسلامی توانایی خود را از طریق ریل گذاری و اصلاح امور جامعه و پرهیز از حرکات غیر هیجانی افزایش دهد و امور جامعه را بهبود بخشد.
وی به احراز صلاحیت های کاندیداهای ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان و حواشی آن پرداخت و تاکید کرد: شورای نگهبان مانع و سد محکمی از نفوذ ضد انقلاب، سلطنت طلبها و منافقان به مراکز فرماندهی نظام جمهوری اسلامی مانند مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و غیره است از این رو همواره با این نهاد مخالفت می کنند.
امام جمعه گلپایگان به حرفهای دشمن که از حلقوم بعضی داخلی ها بلند می شود، اشاره کرد و گفت: انتخابات برای مردم است و وظیفه مردم، شرکت در آن است و کسی حق ندارد مردم را از حضور در آن منع کند.
حجت الاسلام کرامتی کسانی که به دروغ از اسم مردم بهره می برند و شعار مردم می دهند را خائن دانست و عنوان کرد: امام خمینی (ره) حفظ نظام را از اوجب واجبات برشمرده است و انتخابات یک راه برای حفظ نظام است و اگر کسی مردم را همراه با دشمن از حضور در انتخابات منع کند، به این کشور خیانت کرده است.
ایشان  با یاد آوری  اینکه دلیل دلسردی بخشی از مردم  را تحقق نیافتن وعده ها است، بیان کرد: هنگامی که مردم، شخص صادق الوعده، کار آمد و حلال مشکلات مردم را ببینند، همراهی می کنند و مشارکت ها افزایش می یابد.

 

 

 

 

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا