خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۲

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۲

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۲به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

امام جمعه گلپایگان:
انتخاب درست، گره گشای مشکلات مردم است

حجت الاسلام  والمسلمین کرامتی با تبیین دلایل شوراهای موفق یا نا موفق در سالهای گذشته، خواستار انتخابی درست با توجه به کارنامه عملکردی کاندیدها و فارغ از اعصابت قومی، قبیله ای، سیاسی شد تا زمینه خدم و گشایش مشکلات مردم فراهم شود.

حجت الاسلام محمدتقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان به سال روز تاسیس بنیاد شهید توسط امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: این نهاد با هدف تکریم و پیگیری مسائل خانواده های شهدا و ایثارگران در دفاع مقدس ایجاد شد و خدمات بسیاری را به این خانواده ها ارائه داد.
امام جمعه گلپایگان با گرامی داشت یاد شهدا که شجره طیبه انقلاب اسلامی را در برابر طوفان ها حفظ کردند، ادامه داد: قانون اساسی مدیریت شهری و محلی را با عنوان شوراها به مردم واگذار کرده است تا فردی صالح، مشکلات شهر را برطرف کنند.
ایشان با بیان اینکه اجرای قانون شوراها در بعضی شهرها و در بعضی دوره ها با انتخاب صحیح شخص صالح، کارآمد و بدون تعصبات قومی، قبیله ای و سیاسی موفق اجرا شد، یادآوری کرد: شوراهایی نیز با درست عمل نکردن یا تسلیم شدن در برابر اهداف سیاسی، جناحی یا اغراض شخصی مانند شورای اول شهر تهران منحل نیز شد.
حجت الاسلام کرامتی با تبیین اهمیت انتخابات محلی بر دقت در انتخاب افرادی از همه تخصص های لازم در یک شهر کرد و افزود: شخص انتخاب شده، خدمتگذار، امین، صالح، پاک دست و پاک نیت باشد و کف خدمت، استفاده درست از فرصتها و بودجه ها در ساعات اداری است ولی سقف خدمت، داشتن روحیه جهادی و تب کردن برای مشکلات مردم است.
امام جمعه گلپایگان خواستار مطالعه عملکرد، زندگی نامه کاندیداها برای تشخیص درست در انتخاب شد و بیان کرد: انتخاب به نحوی باشد که چهار سال تاسف انتخاب نادرست در یک لحظه خورده نشود و مانع از خسارت به نظام، زندگی و معیشت مردم و عزت اجتماعی شود.
ایشان با انتقاد از کسانی که عملکرد خود را می دانند ولی برای انتخابات کاندید می شوند و برای خود و جامعه هزینه سازی می کنند، گفت: هیات های اجرایی و نظارت، به وظیفه خود عمل کنند و اصل بر صلاحیت را در مسائل واگذاری مسئولیت و اقتصاد است و اصل بر برائت در امور حقوقی است و نباید در امر شخص صالح،  مغالطه شود.

 

 

 

 

             

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا