خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۹/۶/۷

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۹/۶/۷

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۹/۶/۷به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 


 

امام جمعه گلپایگان:

دولت به تعهدات خود با مردم عمل کند

حجت الاسلام کرامتی با یادآوری تعهدات دولت با مردم در روزهای آغازین دولت، خواستار عمل دولت به این تعهدات با استغاده از فرصت باقی مانده و حل مشکلات مردم شد.

 حجت الاسلام «محمد تقی کرامتی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گلپایگان با یادآوری اینکه هیات های مذهبی اصول بهداشتی و قوانین ستاد ملی مبارزه با کرونا رعایت می کنند، گفت: هیاتی ها و قشر شیعه اهل بیت (ع) با برگزاری منظم هیات های مذهبی و رعایت حدود شرعی و نکات قانونی اکنون سر بلند است.
امام جمعه گلپایگان با بیان این نکته که هیات ها جلوه جدیدی از چهره مومنان را به نمایش گذاشتند، تاکید کرد: جامعه متدین در نظم و اطاعت کردن و جامعه پذیری به دیگر افراد جامعه برتری دارند به خصوص آن کسانی که با همه هشدار ها و با هر تعطیلی، بدون رعایت بهداشت به مراکز تفریحی می روند و نتیجه آن گسترش بیماری کرونا است.
وی با یادآوری اینکه انتقال و شیوع بیماری یک حق الناس است، تبیین کرد: رهبر معظم انقلاب همه مراسم ها را لغو کرد و دیدار ها را با ویدئو کنفرانس انجام می دهد و این نشان از انعطاف و عقلانیت دین اسلام دارد که با توجه به عناصر و زمان و مکان تغییر می کند و بهانه را از شبهه آفرین ها می گیرد.
حجت الاسلام کرامتی سخنان رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور به مناسبت هفته دولت اشاره کرد و ادامه داد: مسئولان از فرصت باقی مانده یک ساله استفاده کنند و با یک حرکت جمعی و مدیریت جهادی و کار آمد مشکلات مردم را برطرف کنند و از شرمندگی مردم دربیایند.

اکنون زمان نشان دادن الگوی موفق است
خطیب نماز جمعه گلپایگان با یادآوری اینکه مردم با صبر و شکیبایی و به دلیل مصلحت نظام در برابر همه مشکلات مقاومت می کنند تا مسئولان راه را باز کنند، افزود: قوای مقننه نیزبا حفظ وحدت و انسجام از وضعیت بحران کنونی به سلامت عبور شود.
وی به وعده هر ۱۰۰ روز گزارش دولت در اوایل کاری خود اشاره کرد و ادامه داد: دولت از ۱۰۰ روزهای آینده خود با برنامه ریزی استفاده نماید و مشکلات مردم را برطرف کند و اگر توانایی انجام کاری ندارد صادقانه به مردم بگوید هرچند در ابتدا با سه قسم جلاله بر شناخت راهکار به مردم سخن گفتند لذا به تعهدات خود عمل کنند.
حجت الاسلام کرامتی ضرورت تقویت تولید را به دلیل حل مشکلات اشتغال، تورم، معیشت و کاهش ارزش پول ملی ذکر کرد و گفت: موانع تولید باید برطرف شود و به صادرات برسد تا گوشه ای از مشکلات مردم نیز حل شود.
امام جمعه گلپایگان با یادآوری شکست الگوی نظام سازی و حکومت داری در کشورهای غربی، بیان کرد: اسلام یک نظام سیاسی و اجتماعی و پاسخ گوی نیازهای بشریت است و هم اکنون زمان ارائه الگو به دنیا است از این رو دولت موظف به نشان دادن یک الگوی موفق دینی در زمان کنونی است.

 

 

 

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا