خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۱۸

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۱۸

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۱۸به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

 

  امام جمعه گلپایگان: حضور در راهپیمایی۲۲ بهمن ضربه بزرگی برپیکر نیمه جان آمریکا است

 حجت الاسلام محمدتقی کرامتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با تسلیت شهادت حضرت‌ام البنین (ع)، اظهار داشت: ۱۹ بهمن ماه یادآور بیعت پرسنل نیروی هوایی با امام است که توانست توطئه دشمنان را خنثی کند و از این جهت نقطه عطفی در تاریخ کشور است.

وی افزود: نیروی هوایی در هشت سال دفاع مقدس نقش بسزایی ایفا کردند که در تاریخ تحولات جنگ فراموش نشدنی است.

امام جمعه گلپایگان ۲۲ بهمن ماه  را روز حاکمیت احکام اسلام عنوان کرد و گفت: پیروزی انقلاب زمینه سازی حاکمیت مهدی موعودعج الله در جهان خواهد بود و این همان وعده خدا در قرآن است.

انقلاب دستاوردهای بزرگی برای نهضت‌های آزدی بخش جهان داشت

وی تصریح کرد: انقلاب دستاوردهای عظیمی برای نهضت‌های آزادی بخش جهان داشته است که نمونه بارز آن ایجاد مردم سالاری دینی است زیرا در رژیم شاهنشاهی شیطان سالاری و طاغوت سالاری را در جهان حاکم کرده بود.

ایشان  افزود: پس از پیروزی انقلاب، امام خمینی (ره) فرمان رفراندوم داد تا مردم در سرنوشت کشور را تعیین کنند و سرانجام در ۱۲ فروردین ماه انتخابات برگزار شد و مردم با آرای ۹۹ درصدی جمهوری اسلامی را انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک تحول سیاسی اجتماعی نبود بلکه یک انقلاب متوازن در عرصه‌های مربوط به ایدولوژیک و اعتقادی بود.

امام جمعه گلپایگان گفت: در برخی عرصه‌ها در رتبه سوم تا دهم جهانی قرار داریم، در ساخت هواپیما، موشک، صنایع هوافضا، ماهواره و قراردادن در مدار و عرصه نظامی به دستاورهای مهمی رسیده‌ایم.

تأکید مقام معظم رهبری به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و انتخابات

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در  دیدار با اقشار مختلف مردمی به مناسبت دهه فجر شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات را به ملت ایران تأکید کردند.

ایشان افزود: ۲۲ بهمن سال ۵۷ تعیین کننده سرنوشت ملت بود و باید همواره پاس بداریم، با شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بر پیکر نیمه جان آمریکا ضربه سنگینی وارد می‌شود.

وی تأکید کرد: اگر عظمت، پیشرف، امنیت، شکوه و اقتدار قدرت ایران را می‌خواهید در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کنید، شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه آزمونی برای مدعیانی که به  جمهوری اسلامی عشق می‌ورزند.

 

 

           

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103
رفتن به بالا