خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۱۱

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۱۱

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۱۱به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

 

 

امام جمعه گلپایگان:

تضعیف شورای نگهبان محصلی از تفکر غربی است

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: در شرایطی که در جامعه نیاز به وحدت آفرینی و فراهم کردن زمینه انتخاباتی باشکوه دارد تضعیف شورای نگهبان محصولی از تفکر غربی است.

حجت الاسلام محمدتقی کرامتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با بیان اینکه قرآن سفره گسترده الهی است و باید از این رزق معنوی که نشاط آور و روح بخش است بهره کافی برد، اظهار داشت: قرآن و اهل بیت از یکدیگر جدایی ناپذیر هستند.

وی با تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب و ورود امام به میهن اسلامی گفت: با پیروزی انقلاب پایه حکومت اسلامی بنا نهاده شد و قوم سرکش طاغوت در هم شکسته شد و حقیقتأ تجلی سوره فجر بود.

حفظ ولایت فقیه وظیفه شرعی و دینی است

امام جمعه گلپایگان گفت: وظیفه شرعی و دینی ما حفظ انقلاب و تبعیت از منویات ولایت فقیه است زیرا امامت و ولایت یک اصل مهم در جامعه اسلامی است، فلسفه زندگی فاطمه الزهرا (س) دفاع از ولایت بود و در راه حفظ ولایت به شهادت رسید.

وی تأکید کرد: وجود ولایت فقیه موجب قوام و دوام جامعه می‌شود و از هم گسیخته شدن جامعه جلوگیری می‌کند، مقام معظم رهبری محور ولایت در جامعه است و در بدترین شرایط محور قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام کرامتی با اشاره به اینکه سخنان ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر معامله قرن راهی برای پیروزی در انتخابات آینده آمریکا و جلب رضایت صهیونیست‌ها است، افزود: آمریکایی‌ها تاکنون در رسیدن به اهداف پلید و نامشروع خود ناکام ماندند و در این هدف نیز ناکام می‌مانند.

تضعیف شورای نگهبان محصلی از تفکر غربی است

وی تصریح کرد: در شرایطی که در جامعه نیاز به وحدت آفرینی و فراهم کردن زمینه انتخاباتی باشکوه دارد تضعیف شورای نگهبان محصولی از تفکر غربی است و با نگاه امام و دین و ولایت سازگار نیست.

امام جمعه گلپایگان گفت: شورای نگهبان نباید به حاشیه کشیده شود، براساس اصل قانون اساسی وظیفه شورای نگهبان نظارت دقیق و کامل و برخورد با تخلفات انتخاباتی است، با اهداف جناحی و سیاسی نباید سخنان تفرقه انگیز برعلیه شورای نگهبان گفته شود.

وی گفت: یکی از مصادیق اصلی در اصلاح امور جامعه شرکت در انتخابات است که منجر به تقویت انقلاب اسلامی می‌شود.

حجت الاسلام کرامتی گفت: ایران اسلامی ام اقرای اسلام است بنابراین شرکت در انتخابات موجب حفظ و تحکیم انقلاب، ناامیدی دشمنان و سامان بخشیدن به امور جامعه را به همراه دارد.

وی با تأکید براینکه انتخاب فرد اصلح مورد توجه قرار گیرد، گفت: شرکت در انتخابات بیانگر اهمیت و نقش این پدیده مهم سیاسی اجتماعی در هر کشور است و به نوعی تعاون و همکاری در کار خیر است.

 

           

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103
رفتن به بالا