خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۷

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۷

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۰به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

 

 

سفیر انگلیس باید از ایران اخراج شود

امام جمعه گلپایگان گفت: سفیر انگلیس در تجمعات اخیر حضور غیر قانونی داشته و به دنبال ایجاد تنش بوده است، باید با وی برخورد قاطع صورت گیرد و از ایران اخراج شود.

 حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با تأکید بر رعایت تقوای الهی و اجتناب از گناه و نافرمانی از خدای متعال، اظهار کرد: در پی سیلی سخت سپاه پاسداران به پایگاه‌های آمریکایی‌ها، سقوط هواپیمای اکراینی اتفاق افتاد.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به شرم و خجالت آمریکا در انتشار سریع خبر بمباران پایگاه‌های نظامی خود در عراق، گفت: اتفاق تلخ سقوط هواپیمای اکراینی ملت ایران را متأثر کرد.

ایشان گفت: به بهانه بروز سقوط هواپیمای اکراینی در تهران و مراکز استان‌ها به اسم همدردی با خانواده داغدار این حادثه با مدیریت عناصر ضد انقلاب و دولت‌ کینه‌توز انگلیس شعارهای علیه مسئولان مهم کشور سرداده شد.

وی افزود: برخی مواقع دشمنان به بهانه ابراز همدردی به دنبال اختلاف افکنی هستند که لازم است دانشجویان آگاه باشند و فرصت سواستفاده ندهند و در این شرایط حساس باید از صیانت کشور محافظت کنند.

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: سپاه پاسداران بیش از ۴۰ سال است که حفاظت آسمان و زمین ایران اسلامی را بر عهده دارد بنابراین نباید فرصت سواستفاده دشمنان را در تخریب سپاه پاسداران به هیچ وجه ممکن داد.

ایشان تأکید کرد: سفیر انگلیس در این اتفاق حضور غیر قانونی داشته است و به دنبال ایجاد تنش بوده است، باید با وی برخورد قاطع صورت گیرد و از ایران اخراج شود.

 وی با اشاره به رد صلاحیت برخی کاندیداهای مجلس و با تأکید بر اینکه افراد دارای صلاحیت باید در کاندیدای مجلس انتخاب شوند، افزود: شورای نگهبان موظف است بر اساس اصل قانون اساسی صلاحیت کاندیداهای مجلس و ریاست جمهوری و غیره را ارزیابی کند.

امام جمعه گلپایگان گفت: مجلس در رأس امور است و نقش حیاتی در تصمیم‌گیری‌ها دارد، گسترش تحریم‌ها بخشی از آن مربوط به تصمیم نمایندگان است.

 

 

           

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103
رفتن به بالا