خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۰

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۰

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۰به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

 

امام جمعه گلپایگان: اتفاقات هفته گذشته با دلدادگی و معرفت و مسؤولیت‌پذیری و تجلی حقیقت و واقعی روح سلحشوری و انتقام طلبی در ملت ما بود.

 حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت فاطمه‌الزهرا(س)، اظهار کرد: خیل عظیم جمعیت در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و مجالس مختلفی که در اقسا نقاط کشور برگزار شد در تاریخ ایران اسلامی بی‌نظیر بود.

امام جمعه گلپایگان گفت: رسانه‌های مزدور غربی که در کتمان کردن حق مردم در مراسمات و صحنه‌های سیاسی مختلف بودند این مراسم را ناچار به پخش کردن شدند.

ایشان با بیان اینکه جمهوری اسلامی بدون توجه به هیچ‌کدام یک از تهدیدهای پوچ و توخالی آمریکا با صلابت ضربه خودش را به آمریکا زد و ذره‌ای از مسیر خودش عقب نخواهد نشست، تصریح کرد: مقام معظم رهبری سخنان سردار سلیمانی همیشه تحسین می‌کرد و سرتعظیم فرود می‌آورد.

امام جمعه گلپایگان گفت: شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش باعث وحدت و انسجام ملت ایران و گروه‌های سیاسی شد و حتی در ملت‌های منطقه نیز این تحول ایجاد شد.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها تلاش داشتند بین مردم عراق و ایران اختلاف و درگیری ایجاد کنند و بدبینی به وجود آوردند و آتش زدن کنسولگری ایران در عراق از سوی آمریکا بود.

ایشان با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی روح انتقام و مجاهدت را در بین ملت ایران ایجاد کرد و همه فریاد انتقام سر دادند، گفت: پس از واقعه عاشورا و شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش تومار بنی امیه برچیده شد و امروز با روح سلحشوری که پس از شهادت سردار سلیمانی بین ملت ایجاد شد قطعا بساط آمریکا در منطقه خاورمیانه برچیده می‌شود.

امام جمعه گلپایگان گفت: شهادت سردار سلیمانی نشان داد که آمریکا یک قدرت پوشالی است و می‌توان ضربه مهلکی به آمریکا زد و نشان داد که جمهوری اسلامی اقتدار دارد و شهادت سردار سلیمانی سیلی محکمی به آمریکا زد و همانگونه که از سوریه خارج شدند.

                   

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103
رفتن به بالا