خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۹/۱

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۹/۱

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۸/۹/۱به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه  گلپایگان

 

 

 

 

 

دشمن دیگر تاب تحمل توده مردمی بسیج را ندارد

امام جمعه گلپایگان گفت: بسیج یک نهاد فراسازمانی است که در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری و امنیتی پیشرفت‌های بزرگی را به دست آوردند و امروز دیگر دشمن تاب و تحمل این توده مردمی را ندارد.

حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان، اظهار کرد: تشکیل بسیج از اندیشه‌های ناب امام بود که با دوراندیشی در آینده انقلاب فرمان تشکیل بسیج مستضعفان را صادر کردند.

امام جمعه گلپایگان گفت: بسیج مستضعفین توده‌ای عظیمی از مردم مومن و ولایت مدار هستند که با اراده قوی و ایمانی راسخ در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند، قبل از پیروزی انقلاب استکبار با اراده سیاسی خود از حرکت و بالندگی‌ این توده عظیم مردمی جلوگیری کرد.

ایشان تصریح کرد: هر حرکت مردمی به یک ایدئولوژی و برنامه‌ریزی لازم دارد و امام مردم را به عضویت در این توده عظیم با عنوان بسیج مستضعفین که برگرفته از اسلام ناب محمدی است دعوت کرد تا با اراده و پشتکاری قوی بتوانند با استکبار جهانی مقابله کنند و در جهان نقش آفرین باشند.

وی با تبریک فرارسیدن هفته بسیج، گفت: بسیج یک نهاد فراسازمانی است که در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری و امنیتی پیشرفت‌های بزرگی را به دست آوردند و امروز دیگر دشمن تاب و تحمل این توده مردمی را ندارد.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به اینکه سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین تصمیم قوای سه گانه کشور بود، گفت: دولت شیوه و نحوه اطلاع‌رسانی این طرح را به خوبی انجام نداد و به همین دلیل موجب واکنش مردم قرار گرفت.

ایشان گفت: شورای راهبردی با ۱۸ نفر عضویت در موضوع سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین دخالت داشتند منتها اگر دولت زیرساخت‌های این موضوع را به خوبی انجام می‌داد و با توجه به گرانی و تورم در کشور با یک شیب ملائم این طرح را اجرا می‌کرد اغتشاشات اخیر را شاهد نبویدم که عده‌ای با سوء استفاده از اعتراضات مردمی به اغتشاشات دامن بزنند.

وی  با بیان اینکه مقام معظم رهبری با درایت و هوشیاری این فتنه را نیز همانند فتنه ۸۸ خنثی کرد، گفت: آشوب‌گران سوار بر موج و اعتراض به حق مردم شدند و آمریکا که در رأس تمام دشمنی‌ها می‌خواست کینه خود را به نمایش بگذارد از این موقعیت سواستفاده کرد که منجر به خسارات زیادی به تأسیسات زیرساختی کشور و شهادت عده‌ای از جوانان شد.

 

درباره محمد غفاری

محمد غفاری

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا