خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۶/۲۲

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۶/۲۲

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۸/۶/۲۲به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه  گلپایگان

 

 

 

 

 

 

ناکامی آمریکایی‌ها در رشوه دادن برای توقف کشتی حامل نفت ایران

امام جمعه گلپایگان گفت: آمریکایی‌ها با رشوه دادن به ناخدای نفتکش هندی که نفت ایران را به کشورهای دیگر صادر می‌کرد قصد داشتند این کشتی به کشوری هدایت شود تا آمریکایی‌ها بتوانند این کشتی را متوقف کرده و از فروش نفت ایران جلوگیری کنند اما در این نبرد نیز ناکام و رسوا شدند.

 حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با بیان اینکه عاشورا حرکتی رو به رشد بوده که مصداق شجره طیبه است، اظهار کرد: دایره جو عاشورای حسینی با گذشت ۱۴۰۰ سال هنوز در بین مردم جریان دارد و حتی تمام کشورها را فراگرفته است.

امام جمعه گلپایگان گفت: واقعه عاشورا می‌تواند ملت‌ها را گرد هم آورد و یک شبکه عظیم مقاومت نشأت‌گرفته از آموزه‌های عاشورایی که با فطرت انسان‌ها ارتباط مستقیم دارد ایجاد کند و به سمت و سویی برود تا جبهه استکبار جهانی را به نابودی بکشاند.

وی با اشاره به رسوایی بزرگ رشوه دادن آمریکایی‌ها به ناخدای نفتکش هندی، افزود: آمریکایی‌ها با رشوه دادن به ناخدای نفتکش هندی که نفت ایران را به کشورهای دیگر صادر می‌کرد قصد داشتند این کشتی به کشوری هدایت شود تا آمریکایی‌ها بتوانند این کشتی را متوقف کرده و از فروش نفت ایران جلوگیری کنند اما در این نبرد نیز ناکام و رسوا شدند.

ایشان ادامه داد: رشوه دادن به ناخدای کشتی وقاحت و رسوایی بزرگی برای آمریکایی است که سقوط سیاسی و اخلاقی آمریکایی را نشان می‌دهد چرا که رشوه دادن و رشوه‌خواری نه تنها در دین و مذهب اسلام عمل زشتی است بلکه در قانون قضایی هر کشوری با آن مبارزه می‌شود.

امام جمعه گلپایگان در پایان اذعان کرد: آمریکا در تحریم اقتصادی ایران شکست خورد و ما در برابر تحریم اقتصادی آمریکا به رشد اقتصادی دست یافتیم که با تدبیر رهبر معظم انقلاب بود که بر توجه به اقتصاد مقاومتی تأکید می‌کردند.

درباره محمد غفاری

محمد غفاری

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا