خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ۱۳۹۷/۱۱/۱۹

خطبه های نمازجمعه درتاریخ۱۳۹۷/۱۱/۱۹

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۷/۱۱/۱۹به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتیامام جمعه  گلپایگان

 

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی کرامتی
خطیب جمعه گلپایگان در خطبه های نمازجمعه این هفته گلپایگان ضمن توصیه به تقوا و حدود الهی و قدر دانی از مشارکت بالای مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان گلپایگان و سازمان ها و نهاد ها که همه خالصانه و مخلصانه در یادواره ی شهدای شهرستان که شب گذشته در روستای سعیدآباد به یاد ۳۷۲ شهید این شهرستان برگزار گردید اظهار داشت : این حضور را قدرشناسی و ارج می نهیم و ان شاالله بتوانیم ادامه دهنده ی راه شهدای عزیزمان باشیم و به اهداف و توصیه ها و وصایای آنها توجه داشته باشیم که قطعاً یکی از مهم ترین آن ها حفظ نظام ،حمایت و تبعیت از رهبری نظام و اصل ولایت فقیه امام عزیز رضوان الله و مقام معظم رهبری است و ان شالله شرمنده ی این بزرگواران نباشیم.

حجت الاسلام کرامتی با بیان اینکه سالروز پیروزی نهضت شکوهمند ملت عزیز ایران در ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ مهمترین مناسبت پیش رو است تصریح کرد: امروز ۴۰ سال از آن روز باشکوه و روز الهی که مصداق یوم الله است میگذرد.

وی با بیان اینکه نگاه امام رضوان الله تعالی علیه به پیروزی انقلاب اسلامی یک نگاه متفاوت می باشد ابراز داشت : نگاه امام یک نگاه قدسی و فرازمینی است .

وی با بیان اینکه سخنان امام در وصف پیروزی انقلاب اسلامی تعابیر بسیار مهمی دارد تصریح کرد : پیروزی انقلاب اسلامی از نگاه امام تعبیر به معجزه ی بزرگ الهی دارد و هدیه ای از عالم غیب ربوبی است و اشکار شدن نعمت بزرگ الهی که جلوه گر شدن نور خداست اغاز حاکمیت الله به روی کره ی خاکی و پیروزی حق بر باطل است.

وی ادامه داد : جریان حق که همواره از ابتدای خلقت بشر روی این کره خاکی وجود داشته است با جریان باطل مقابله و مواجهه داشته و امروز به نقطه های رهایی خودش می رسد که آن پیروزی حق بر باطل است.

امام جمعه گلپایگان اضافه کرد : گرچه جریان باطل در یک عصر ،مقطع یا زمانی ممکن است به صورت ظاهری جولان دهد اما قانونی که خداوند متعال وضع کرده تخطی ناپذیر و تخلف ناپذیر است.

خطیب جمعه گلپایگان بیان داشت : جریان حق نهایتاً بر جریان کفر و باطل چیره خواهد شد و ان شالله امیدواریم با ظهور امام عصر ارواحنا له الفدا این امر تحقق پیدا کند.

امام جمعه گلپایگان اذعان داشت : از برکات این نظام الهی ، حاکمیت مردم بر مقدراتشان است که سرنوشت خود را انتخاب می کنند و با انتخاب و رای خود نماینده ، رییس جمهور و شوراهای شهر و روستا را انتخاب می کنند و همچنین با دادن رای خود به خبرگان به طور غیر مستقیم در انتخاب رهبری سهیم می باشند و امروز تمام حاکمیت به واسطه ی رای مردم است .

وی با تاکید بر اینکه باید این نعمتی که خداوند بلند مرتبه به عنوان امانت به ما سپرده را قدر بدانیم ابراز داشت : رای ما و رای رهبری به یک میزان تاثیر گذار هستند گرچه دشمنان در حال شیطنت هستند، اما در چهارچوب های قانونی، مراکز بسیار حساسی که نظام تعیین کرده برای صیانت و پاسداری از جمهوری اسلامی وجود دارد و ان شا الله بصیرت و آگاهی مردم در این راستا می تواند تاثیر گذار باشد تا همه از این امانت پاسداری کنند و شکر این نعمت بزرگ الهی را به جا آورند.

خطیب جمعه گلپایگان با عنوان اینکه ۲۲بهمن ماه روز تجلی وحدت است عنوان کرد : حضور باشکوه ملت عزیز ایران در جشن پیروزی انقلاب اسلامی باعث می شود دشمن پیام های خود را از حضور باشکوه و اگاهانه شما مردم دریافت کند.

وی با تاکید بر اینکه این حضور یک تکلیف شرعی می باشد و در صیانت از نظام اسلامی تاثیر دارد گفت: طبق بیانات بنیان گذار انقلاب اسلامی، حفظ نظام از اوجب واجبات است که حتی از نماز و روزه و حج هم واجب تر است.

وی گفت : این حضور شما ضریب امنیت کشور را بالا میبرد.

امام جمعه گلپایگان در خاتمه ابراز داشت : میعادگاه ما انشالله راهپیمایی مردم عزیز و انقلابی در روز ۲۲بهمن خواهد بود.

 

 

 

برای دریافت صوت سخنرانی فرماندار محترم شهرستان، آقای یارمحمدیان  اینجا کلیک کنید.

درباره محمد غفاری

محمد غفاری

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا