خانه / اخبار شهرستان / گزارش تصویری از برگزاری مراسم محکومیت اهانت دولت فرانسه به صورت محدود ونمادین

گزارش تصویری از برگزاری مراسم محکومیت اهانت دولت فرانسه به صورت محدود ونمادین

 

 

 

امام‌جمعه گلپایگان:

مسلمانان جهان کالاهای فرانسوی را تحریم کنند

 امام‌جمعه گلپایگان گفت: دو میلیارد مسلمان جهان هشتگ تحریم کالاهای فرانسوی را در گام اول اجراو در ادامه به واقع استفاده از کالاهای فرانسوی را ممنوع کنند تا غربی ها درس عبرتی بگیرند.

 حجت الاسلام محمدتقی کرامتی صبح پنجشنبه در جلسه با مسئولان شهرستان گلپایگان پیرامون محکومیت دولت فرانسه در اهانت به ساحت پیامبر اسلام (ص)، اظهار داشت: اعتقاد ما مسلمانان نسبت به تمام ادیان الهی یکسان است اما پیامبر خاتم تمام انبیای الهی و عصاره نظام هستی و خلقت است.

اهانت به پیامبر اسلام توهین به تمام ارزش‌های دینی، انسانی و آزادی بیان است

وی گفت: انبیای الهی بشارت ظهور پیامبر اسلام و نزول قرآن را در تورات و انجیل داده بودند و در قرآن صفات پسندیده‌ای برای همه پیامبران الهی به ویژه حضرت محمد (ص) ذکر شده است بنابراین اهانت به پیامبر توهین به تمام ارزش‌های دینی، انسانی و آزادی بیان است.

امام‌جمعه گلپایگان بیان داشت: فرانسوی‌ها به بهانه آزادی بیان به ساحت نبی مکرم اسلام که به عنوان برجسته‌ترین انسان برای هدایت بشر معرفی شد توهین کردند و این اقدام رئیس جمهور فرانسه نشان دهنده توهین به بشریت و ضدیت با عدالت و صلح و سازش است.

خط قرمز مقدسات دنیای اسلام «نبی مکرم اسلام و قرآن» است

ایشان با بیان اینکه خط قرمز مقدسات دنیای اسلام «نبی مکرم اسلام و قرآن» است، تصریح کرد: اگر دنیای کفر و استکبار جهانی با حمایت از سردمداران خود بخواهند به ساحت قرآن، پیامبر و مقدسات اسلام توهین و اسلام هراسی و نفرت کنی را در جهان پیاده کنند در مقابل تمام دنیای آنها خواهیم ایستاد.

حجت الاسلام کرامتی با بیان اینکه دنیای اسلام اهانت به پیامبر و قرآن را تحمل نمی‌کند، گفت: اسلام ناب محمدی، دین مبارزه و جهاد و ایستادگی در برابر استکبار و مقاومت در برابر زیاده خواهی است و قدرت‌های اهریمنی و شیطانی این اسلام را برنمی‌تابند و همواره دشمنی خود را با دین ما ثابت کرده‌اند.

ایشان گفت: کشورهای غربی به بهانه آزادی بیان و دفاع از حقوق بشر به مقدسات اسلام اهانت می‌کنند؛ رهبر معظم انقلاب خطاب به این افراد بیان فرمودند که اگر آزادی بیان دارید چرا جرئت انتقاد به هولوکاست را ندارید؟.

امام‌جمعه گلپایگان تأکید کرد: دو میلیارد مسلمان جهان هشتگ تحریم کالاهای فرانسوی را در گام اول اجرایی و در ادامه استفاده از کالاهای فرانسوی را ممنوع کنند تا دشمنان اسلام درس عبرتی بگیرند.

جمهوری اسلامی تاکنون از دولت‌های اروپایی خیری ندیده است

ایشان با بیان اینکه رئیس جمهور و هیئت دولت همراه با مراجع عظام و مراجع تقلید بین‌المذاهب در مقابل اقدامات بی‌شرمانه دولت فرانسه مواضع قاطع و پشیمان کننده‌ای اتخاذ کنند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی تاکنون از دولت‌های اروپایی خیری ندیده است و حتی در ماجرای برجام و هسته‌ای سنگ اندازی می‌کردند.

 

 

 

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا