خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۹/۴/۱۳

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۹/۴/۱۳

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۹/۴/۱۳به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

امام جمعه گلپایگان:
حاشیه سازی ها در هنگامه ی وحدت، اقدامی خائنانه است

حجت الاسلام کرامتی با تبیین هدف نامه نگاری های سرگشاده به رهبری، حاشیه سازی ها در دورانی که اقتصاد ملتهب نیاز به وحدت دارد، اقدامی خائنانه برشمرد.

 حجت الاسلام «محمد تقی کرامتی» در خطبه های نماز جمعه شهرستان گلپایگان با گرامی داشت روز قلم گفت: فرهیختگان کتاب های پر محتوا و هدایت گر می نویسند و مجموعه های فرهنگی با معرفی کتاب هایی با محتوای سودمند از مولفان مومن و کتاب های خوب حمایت کنند

امام جمعه گلپایگان با اشاره به نامه نگاری سر گشاده به رهبر معظم انقلاب توسط یکی از چهره هایی که از ابتدای انقلاب تا کنون و حداقل در ۳۰ سال در جریان حاکمیت حضور داشته است، بیان کرد: این نامه نگاری های سر گشاده در دو سال اخیر باب شده و هدف از آن سوار شدن بر امواج و جریان های اپوزسیون و باز کردن توجه خارج به داخل نظام است.
ایشان یکی از پیامدهای چنین نامه نگاری ها را آشوب های سال گذشته برشمرد و تاکید کرد: بسیاری از این نامه نگاری ها، اسم رمز آشوب و اغتشاش که در بستر های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی تغذیه می شود.
حجت الاسلام کرامتی با یادآوری مشکلات اقتصادی و تورم لجام گسیخته و ورود دستگاه قضا برای برخورد با فساد، تصریح کرد: جریان ها و مردم و مسئولان باید در چنین فضای اقتصادی وحدت و همدل شوند تا مشکلات حل شود و لذا هر اقدام حاشیه ساز، یک اقدام خائنانه است.
امام جمعه گلپایگان با تبیبن اصول ۵۷ که ناظر به تفکیم قوا در ساختار مدیریتی جمهوری اسلامی  و ۱۱۰ قانون اساسی که وظایف رهبری نظام را بر می شمارد، یاد آوری کرد: که مشی سیاسی امام و رهبری عدم ورود به مسائل اجرایی کشور است و امام خمینی (ره) در هنگام عزل بنی صدر، مسئولان را به اجرای قوانین و مسئولیت های قانونی توصیه کرد و بنا بر قانون و اجرای مراحل قانونی، این شخص عزل و برکنار شد.
وی وضعیت اقتصادی موجود را محصول تدبر و تلاش های دولت ها برشمرد و افزود: وظیفه رهبری، ارائه راهکار و توصیه است و لذا مردم هوشیار باشند که قصد چنین نامه نگاری ها تنها هدایت توپ به زمین رهبری و فرار از مسئولیت های خویش است و رهبری سالها در خصوص اقتصاد توصیه می کند و دولت مردان برای اجرای آنها باید وارد میدان شوند.

درباره محمد غفاری

محمد غفاری

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا