خانه / اخبار شهرستان / گزارش تصویری از جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان

گزارش تصویری از جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان

امام جمعه گلپایگان:

مسئولان به وصیتنامه شهدا توجه داشته باشند

 حجت الاسلام کرامتی خطاب به مسؤولان، گفت: پنج دقیقه فرصت برای خواندن وصیت نامه شهدا قرار دهید و ببینید آنها از شما چه خواسته اند.
حجت الاسلام محمدتقی کرامتی، امام جمعه گلپایگان، بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور رؤسای ادارات امروز برگزار شد، اظهار کرد: فکر می کنم آنچه نیاز باشد در چندین جلسه بیان کنم در وصیت نامه شهید صدیقی با زیبایی و درایت و صراحت تمام امده باشد.

وی با اشاره به توصیه های ناب و راهگشا شهید صدیقی که در ابعاد سیاسی اجتماعی و … آمده و جامعه با ان گریبانگیر است، تصریح کرد: در این وصیت نامه مطالب بسیار راهگشایی بیان شده است؛ ببینید شهدا چه می خواهند و راه شهدا چیست.

حجت الاسلام  کرامتی لازمه حلال بودن، نشستن بر صندلی مدیریتی و مسؤولیت داشتن در نظام را خواندن وصیت نامه شهدا و درخواست های آنها و  ادامه راه آنها دانست و تصریح کرد: مدیران ما باید در هر قسمتی که هستند توصیه به این وصیت نامه ها را سر لوحه کار خود قرار دهند.

وی در پایان از اقدام انقلابی دادستان گلپایگان در زمینه رسیدگی به وضعیت مسکن و زمین و تبانی های فی مابین تقدیر کرد و گفت: ما در این زمان به این گونه اقدامات نیازمندیم و لازم است که این اقدامات استمرار داشته باشد.

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا