خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ۲۱/۱۰/۱۳۹۷

خطبه های نمازجمعه درتاریخ۲۱/۱۰/۱۳۹۷

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۲۱/۱۰/۱۳۹۷به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتیامام جمعه  گلپایگان

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین کرامتی خطیب جمعه گلپایگان:

مسئولی که اولویتهای دسته چندم را بعنوان اولویت اول به خورد مردم و افکار عمومی دهد قطعاً خائن است.

‌‌‌

حجت الاسلام والمسلمین کرامتی خطیب جمعه گلپایگان در خطبه های نمازجمعه این هفته که ظهر امروز در امامزادگان هفده تن برگزار گردید ضمن تبریک به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) اظهار داشت : بانویی که شجاعت و شهامت، علم ، عبادت ، ولایتمداری ، ادب و نزاکت، پرستاری و فهم و درک و دریافتش یک اسوه و الگو و نمونه است.

امام جمعه گلپایگان ضمن تبریک روز پرستار ابراز داشت : پرستاران در شرایط سخت و دشوار بیشترین و بهترین خدمات را ارائه می دهند تا رنج بیمار و اطرافیانش را بکاهند .

وی اضافه کرد : نارسایی هایی در این بخش وجود دارد که مسیولین و پرستاران باید به آن توجه داشته باشند.

وی گفت : یکی از وظایفی که حضرت زینب در روز عاشورا و بعد از آن برعهده داشتند مراقبت از وجود حضرت زین العابدین و فرزندان و اسرای به اسارت برده شده بود.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در سالروز قیام ۱۹ دی ماه در سال ۱۳۵۶ در جمع مردم قم خاطر نشان کرد : قم در پیدایش و تداوم انقلاب اسلامی و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش محوری و مادری داشته است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی زاییده قم و حوزه علمیه قم است و به برکت این حوزه در جوار حضرت معصومه و به دست حاج شیخ عبدالکریم حائری پایه گذاری شد اذعان داشت : دشمن در صدد است که نقش محوری قم را در هدایت افکار عمومی و تقویت نظام جمهوری اسلامی کم کند بنابراین با نفوذ در بخش های مختلف ، در حوزه علمیه و نفوذ بین جوانان و برنامه ریزی دقیق برای ایجاد فتنه ها و آشوب ها در شهری که مهد انقلاب است تلاش می کند .

خطیب جمعه گلپایگان تاکید کرد : جوانان و حوزه علمیه و مردم باید هوشیار باشند که مکر و کید دشمن به نتیجه نرسد ، و قم باید همچنان مادر انقلاب و کانون انقلاب اسلامی باشد

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد : دو نظام محاسباتی وجود دارد یک نظام محاسباتی غرب مبتنی بر لیبرال دموکراسی و دخالت های مادی ، نفی خدا و ماورای طبیعت، نفی اراده غیر و اراده الهی است.

وی ادامه داد : یک نظام محاسباتی مبتنی بر اراده الهی ، ایمان به خدا ، توجه به عناصر و متغیر های بسیار مهم و تاثیرگذار در پیشبرد نظام هستی است .

امام جمعه گلپایگان عنوان کرد : آمریکایی ها تلاش کرده بودند و بعضی شیفتگان آنها در داخل کشور اصرار دارند برای اینکه وانمود کنند محاسباتی که غربی ها دارند محاسباتی دقیق و خطا ناپذیر است در حالی که اینطور نیست.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت : دشمن عزمش را جزم کرده و کمرش را بسته بود و امکانات به کار گرفته برای اینکه بتواند انقلاب اسلامی را زمین بزند.

وی با بیان اینکه متاسفم که شنیدم یکی از مسئولان ارشد نظام گفته است جنگ هشت ساله برای ایجاد مزاحمت بود نه برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد : این اشتباه است و همه اسناد و شواهد برای این است که صدام جنگ هشت ساله را برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی راه انداخت آنها خواب نابودی انقلاب اسلامی و حضور یک هفته و سه روزه در تهران دیده بودند و می خواستند فرصت های پیشرفت را از ما بگیرند .

وی تاکید کرد : جنگ هشت ساله و فتنه ۸۸ و فتنه بنی صدر با همکاری منافقین همه برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بود و خودشان بیان کردند که می خواهیم ریشه ملت ایران را بخشکانیم.

امام جمعه گلپایگان بیان داشت : مقام معظم رهبری همواره هشدار داده اند که تهدیدات آمریکا و دشمنان عنود دل مسیولین و مردم را نلرزاند و قدم ها و اراده ها را سست و ضعیف نکند.

وی خاطر نشان کرد : سنت الهی بر این است که مکر دشمن نابود خواهد شد و جریان حق بر جریان باطل غلبه خواهد کرد .

نماینده ولی فقیه در گلپایگان با عنوان اینکه جریان باطل ممکن است در مقطعی جولان دهد اما باید مراقب بود یادآور شد : قرآن کریم مثل حق و باطل را مثل آب و کف روی آب می داند که کف آن چیزی است که سطح آب را می پوشاند و به چشم می آید و واقعیت و ثبات و دوام ندارد اما آنچه به مردم نفع می بخشد آب است .

خطیب جمعه گلپایگان تصریح کرد : تهدید آمریکا و دشمنان ما ، برنامه ریزی ها و تعهداتی که انجام می دهند ، امضاهایی که می دهند هیچ اعتباری ندارد اما از طرفی محاسبات دقیقی که نظام جمهوری اسلامی از روند امور و نفوذ در بین افکار عمومی دارد و مدیریت عالمانه ، آگاهانه و مبتنی بر

آموزه های دینی و معرفتی قرآنی که مقام معظم رهبری دارند و پیش بینی های ایشان شاهد پیشرفت هستیم.

 

وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به مسیولین گفت : #مسیولیت در نظام جمهوری اسلامی یک نعمت است که به شما داده شده است ، یک فرصتی است برای خدمت و خدمتگزاری به مردم و گره گشایی از مشکلات مردم .

وی اضافه کرد : #مسیولیت طعمه نیست ، فرصتی برای چپاول و پر کردن کیسه نیست این نعمتی است که باید به واسطه خدمت به مردم شکر گزار بود .

وی عنوان کرد : با گرفتن مسئولیت نباید گرایش اشرافی گری و اسراف و روحیه طاغوتی پیدا کرد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم اذعان داشت : اساسی ترین کار دولت و مهمترین کار و اولویت دولت در شرایط کنونی باید مسئله معیشت مردم باشد چون دشمن روی آن متمرکز شده است.
این
امام جمعه گلپایگان اظهار داشت : اگر مسئولین اولویت ها را تغییر دهند و حواس ها را پرت کنند و آدرس غلط دهند و حاشیه سازی کنند و اولویت های دست چندم را جز اولویت های اول به خورد مردم و افکار عمومی دهند قطعا خائن هستند .

وی در خاتمه گفت : امیدواریم فرمایشات مقام معظم رهبری که از سر دلسوزی و توجه و اشراف به برنامه های دشمن است مورد توجه مسئولین قرار گیرد و ما نیز برای مقابله با توطئه دشمنان در بخش ایجاد نابسامانی های معیشتی حواسمان باشد دنبال احتکار و گرانفروشی و قاچاق نباشیم و از تولید ملی حمایت کنیم

 

درباره محمد غفاری

محمد غفاری

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا