خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۰/۴/۲۵

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۰/۴/۲۵

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۰/۴/۲۵به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

 

امام‌جمعه گلپایگان گفت: شورای نگهبان یک شورای راهبردی است که صیانت از جمهوریت و اسلامیت نظام را عهده‌دار است، قانون اساسی باید توسط شورای نگهبان تفصیر شود تا از اتفاقات احتمالی گرفته شود و به وحدت اسلامی ضربه نرند.

حجت الاسلام محمدتقی کرامتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با اشاره به تأسیس شورای نگهبان، اظهار کرد: در سال ۵۹  نهاد شورای نگهبان با هدف تحقق اصول قانون اساسی شکل گرفت و وظیفه  پاسداری از قانون اساسی و نظارت بر قانون گذاری و انتخابات را بر عهده  دارد.

امام‌جمعه گلپایگان گفت: شورای نگهبان یک شورای راهبردی است که  صیانت از جمهوریت و اسلامیت نظام را عهده‌دار است، قانون اساسی باید توسط شورای نگهبان تفصیر شود تا از اتفاقات احتمالی گرفته شود و به وحدت اسلامی ضربه نرند.

ایشان تصریح کرد: شورای نگهبان وظیفه نظارت بر انتخابات دارد تا اجازه ورود به هر فردی برای انتخابات ریاست جمهوری و نمایندگی مجلس داده نشود.

وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی وظیفه قانون‌گذاری را عهده‌دار است و باید مطابق با قانون اساسی قوانین را به تصویب برساند و نباید در تعارض با قانون اساسی عمل کند که برخی نمایندگان  به این قانون آشنا نیستند و لوایحی را تصویب می‌کند که در شورای نگهبان رد می‌شود.

امام‌جمعه گلپایگان با بیان اینکه اصول مدیریت نظم و انضباط اقتضا می‌کند و مشکلات مطرحه مردم باید تصمیم‌گیری شود که نیاز به وقت دارد، گفت: جدا از شرایط کرونا، در دوران رهبری امام وسپس مقام معظم رهبری و مسؤولین ادارات مختلف دیدار با مردم انجام می‌شود که این امر مهم وجوه مردمی بودن در نظام جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

 

 

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا