خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۹/۳/۹

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۹/۳/۹

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۹/۳/۹به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

 

کمک‌‌های مومنانه تمدن اسلامی را به رخ جهانیان کشاند

امام جمعه گلپایگان گفت:همایش کمک‌های مومنانه به آسیب دیدگان اقتصادی از کرونا نتیجه هدایت رهبری معظم انقلاب و ظرفیت‌های عظیمی است که در مکتب تشیع وجود دارد، در عصر کنونی که جبهه کفر می‌خواست نظام جمهوری اسلامی را ضعیف و ناکارآمد جلوه دهد اما جمهوری اسلامی تمدن اسلامی را با عناصر ارزشمند به رخ جهانیان کشید.

 حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با بیان اینکه در پیشگیری از ویروس کرونا نماز جمعه‌ها سه ماه تعطیل شد ولیکن ارتباط مردم مومن با خدا قطع نشد، اظهار کرد: ویروس کرونا مشکلاتی را در جهان و به تبع در کشور ایران به وجود آورد.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه مساجد شهرستان گلپایگان نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شدند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی با وجود تحریم‌‍‌های اقتصادی در مبارزه و کنترل بیماری کرونا در بین تمام کشورهای دنیا حرف نخست را می‌زند و سرافراز شد که نشان دهنده موفق عمل کردن سیاست‌گذاران نظام و مسؤولان  و مردم است.

ایشان گفت: کشور ایران از لحاظ آمار مرگ و میر و بیماران کرونایی در رتبه دوم جهان است، آمریکا، انگلیس، فرانسه و کشورهای اروپایی به ترتیب در ردیف اول و دوم دنیا به عنوان کانون‌های شیوع کرونا معرفی شدند، سازمان بهداشت جهانی جمهوری اسلامی  را به عنوان دومین کشور موفق جهان در مبارزه با بیماری کرونا معرفی کرده است.

ایشان  با قدردانی از خیرین گلپایگانی در کمک به تأمین تجهیزات و وسائل بهداشتی به بیمارستان امام حسین(ع)، گفت: مسئولان وزارت بهداشت و درمان در کنترل بیماری کرونا موفق عمل کردند، ممکن است که نقدهایی وجود داشته باشد اما در مجموع روند موفقی در کاهش و جلوگیری از  دامنه افزایش بیماری انجام دادند.

امام جمعه گلپایگان گفت: همایش کمک‌های مومنانه به آسیب دیدگان اقتصادی از کرونا نتیجه هدایت رهبری معظم انقلاب و ظرفیت‌های عظیمی است که در مکتب تشیع وجود دارد، در عصر کنونی که جبهه کفر می‌خواست نظام جمهوری اسلامی را ضعیف و ناکارآمد جلوه دهد اما جمهوری اسلامی تمدن اسلامی را با عناصر ارزشمند به رخ جهانیان کشید.

وی با تبریک افتتاح مجلس یازدهم گفت: نمایندگان مجلس نباید به حواشی بپردازد و تابع قانون اساسی باشند و در خط انقلاب و منویات رهبری در جهت رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تلاش و در تحقق مطالبات مردم  گام بردارند.

 

 

 

 

                            

درباره محمد غفاری

محمد غفاری

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا