خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۴

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۴

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۴به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

 

 

امام جمعه گلپایگان :

ضرورت تقویت بنیه اقتصادی کشور برای مقابله با دشمن

گلپایگان- امام‌جمعه گلپایگان گفت: برای مقابله با توطئه‌های دشمنان و به‌زانو درآوردن آن‌ها راهی جز قدرت یافتن ازلحاظ نظامی و اقتصادی نیست.

حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان با تسلیت فرارسیدن دهه دوم فاطمیه (س) اظهار کرد: حضور پررنگ در مراسمات ایام فاطمیه جلوه‌ای از ارادت به اهل بیت (ع) را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: حضور میلیونی مردم تهران در سخنرانی خطبه‌ها و نماز جمعه هفته گذشته تهران نشان دهنده عمق وفاداری به ولایت فقیه بود.

امام جمعه گلپایگان افزود: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی دشمنان را شوکه کرد زیرا فکر می‌کردند با فشار اقتصادی می‌توانند مردم را از نظام جدا کنند اما محاسبات دشمنان غلط و نادرست بود.

وی گفت: سقوط هواپیمای اکراینی یک دستاویزی برای دشمنان شد تا بتوانند عظمت مردم را زیر سوال ببرند و با تبلیغات رسانه‌ای سنگین روی این موضوع مانور داده شد.

کرامتی گفت: مشارکت مردم در صحنه‌های سیاسی نشان دهنده بیداری و بصیرت ملت ایران است و اینکه تحت تأثیر رسانه‌های غربی قرار نمی‌گیرد و بازی توطئه‌های شوم دشمنان را نخواهد خورد.

وی خاطرنشان کرد: یوم الله نامیدن تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و بمباران پایگاه‌های نظامی آمریکا توسط سپاه تهدیدهای اروپا و آمریکا را تغییر داد.

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: به گفته مقام معظم رهبری برای مقابله با توطئه‌های دشمنان و به زانو در آودن آن‌ها راهی جز قوت و قدرت یافتن از لحاظ نظامی و اقتصادی نیست، باید پیشرفت‌های نظامی و موشکی و اقتصادی و علم و فنآوری و هویتی که متکی به دینی است، تقویت شود.

وی تأکید کرد: کشور ضعیف و کم قدرت اقتدار و عظمت ندارد و در برابر تهدید دشمنان آسیب می‌بیند و نمی‌تواند نقش آفرینی خود را در حفظ استقلال داشته باشد.

ایشان تصریح کرد: روحیه تجاوز گرانه ترفند آمریکا است که ترور سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس را نیز طراحی کرده است کشوری که داعیه مبارزه با تروریست و حقوق بشر دارد در کشورها به دنبال ترور و جنگ افروزی و غارت است.

وی گفت: دستگاه‌های بین المللی با این اقدامات آمریکا برخورد نمی‌کند و ضرورت فرمایش مقام معظم رهبری در تقویت قوای نظامی و موشکی برای مقابله با دشمنی به مانند آمریکا واقعیت جامعه امروز را می‌رساند.

         

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103
رفتن به بالا