خانه / اخبار شهرستان / گزارش تصویری از مراسم ارتحال رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی (ره)

گزارش تصویری از مراسم ارتحال رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی (ره)

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد تقی کرامتی دوشنبه شب در مراسم سی امین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی در حسینیه امامزاده هفده تن و ناصر ابن علی (ع) گلپایگان با اشاره به ویژگی‌ها و شاخصه‌های ایمانی، اعتقادی، فقهی، سیاسی، عرفانی و اخلاقی بنیانگذار جمهوری اسلامی افزود: امام خمینی ره) شخصیت ممتاز و منحصر به فرد در بین فقها بعد از غیبت کبری است که توانست جمهوری اسلامی را بر مبنای دین و شریعت پایه گذاری کند.

وی اضافه کرد: این میراث ارزشمند اکنون در دست ماست و حفظ و تداوم آن در گرو پیمودن راه و اندیشه امام راحل و نیز تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

امام جمعه گلپایگان همچنین با اشاره به شخصیت والای رهبر معظم انقلاب افزود: رهبری با قاطعیت و اتخاذ مواضع مناسب به شایستگی در ۳۰ سال گذشته بحران‌های سخت را به خوبی مدیریت و اصول و مبانی امام راحل را دنبال کرده است.

ایشان با بیان اینکه امام با تهذیب نفس، خودسازی، بندگی خدا، عمل به قرآن و دستورات اسلام، تمسک به اهل بیت (ع) خواندن نماز اول وقت و ایستادگی مقابل مستکبران موفق شد در قرن حاضر، دین خدا را به صحنه آورد، تاکید کرد: شناخت درست خط فکری امام خمینی (ره) مانع از تحریف اندیشه ایشان می‌شود.

د

 

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا