خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۷

خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۷

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ  ۱۴۰۲/۰۹/۱۷به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی   امام جمعه شهرستان گلپایگان

 

#گلپایگان

 

 

امام‌جمعه شهرستان گلپایگان:

مسئله فلسطین ملاک شرافت انسانی است

امام‌جمعه شهرستان گلپایگان گفت: مسئله فلسطین ملاک شرافت انسانی است، برخی با سنی وانمود کردن کشور فلسطین در مسیر دشمن قدم برمی‌دارند، بحث شیعه و سنی بودن و مرز جغرافیایی نیست، این افراد راضی به ایرانی وابسته هستند.

حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی امروز- جمعه هفدهم آذرماه- در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان که در مسجد جامع شهر گوگد برگزار شد، اظهار کرد: امروز گرفتاری امت اسلامی ناشی از عدم بیداری اسلامی است البته با حقایق طوفان القصی خوی حیوانی رژیم غاصب صهیونیستی در دنیا ثابت شد.

وی افزود: امت‌های بیدار اسلامی با تاسی از رهبران دینی و انقلابی ایران می‌دانستند که رژیم صهیونیستی فقط زبان زور می‌فهمد و منطق و مروتی در کار ندارد.

امام‌جمعه گلپایگان با اشاره به موضع تند آیت الله گلپایگانی در مردادماه ۱۳۴۸ در مقابل رژیم صهیونیستی به دلیل آتش زدن مسجدالقصی، افزود: این عالم بزرگ ضمن اعلام عزای عمومی، با صدور اطلاعیه تجمعی در مدرسه فیضیه به منظور محکومیت رژیم صهیونیستی و یهودیان غاصب برگزار کرد که ساواک با شنیدن آن به شدت خشمگین شد.

ایشان ادامه داد: برخی شخصیت آیت الله گلپایگانی را غیر سیاسی وانمود می‌کنند در حالی که این طور نیست، این بزرگوار ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین حتی حاضر بود عازم جبهه‌های جنگ علیه رژیم غاصب اسرائیل شود.

وی اضافه کرد: امروز مسئله فلسطین ملاک شرافت انسانی است، اما برخی با سنی وانمود کردن کشور فلسطین در مسیر دشمن قدم برمی‌دارند، بحث شیعه و سنی بودن و مرز جغرافیایی نیست، این افراد راضی به ایرانی وابسته و ضعیف، گاو شیرده استکبار، و حیات خلوت مفسدین و جنایتکاران هستند بنابراین جوانان ایران اسلامی نسبت به مسائل سیاسی آگاه باشند.

امام‌جمعه گلپایگان با اشاره به ۱۶ آذرماه روز دانشجو، افزود: ذات حرکت دانشجویی انقلابی و ضد آمریکایی است، تمام کابینه دولت باید در دانشگاه‌ها حضور برسانند تا از نزدیک در جریان دغدغه دانشجویان قرار گیرند و توطئه دشمنان را خنثی شود.

 

 

درباره محمد غفاری

محمد غفاری
رفتن به بالا