خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۳/۱۳

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۳/۱۳

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۱/۳/۱۳امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

#گلپایگان

 

 

 

 

 

 

 

امام جمعه گلپایگان:

امام خمینی(ره)، نظام سیاسی و فلسفی غرب را به چالش کشید

حجت الاسلام کرامتی با تبیین اینکه امام خمینی (ره) اسلام ناب محمدی(ص) را احیا کرد که کارکردی حداکثری در عرصه های مختلف دارد، گفت: این اسلام، نظام سیاسی و فلسفی غرب و استکبار جهانی را به چالش کشید.

حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان با گرامی داشت یوم الله ۱۵ خرداد و ارتحال امام خمینی(ره) گفت: امام خمینی (ره) اسلام را احیا کرد و به مسلمانان عزت داد و پایه های استکبار را لرزان کرد و از این رو، استکبار با همه امکاناتش به مخالفت با انقلاب اسلامی برخاست.

امام جمعه گلپایگان با یاد آوری اینکه تاسیس جمهوری اسلامی کار عظیم امام خمینی(ره) بود، بیان کرد: سیاسیون بی دین وضد اسلام و مسلمانان غیر سیاسی در کلام امام خمینی (ره)‌ دو تیغه یک قیچی بر علیه اسلام ناب محمدی (ص) در طول تاریخ است.

وی با تبیین اینکه امام خمینی (ره) یک اسلام حداکثری با کارکردهای متنوع در ساحت های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی  و غیره را احیا کرد، ادامه داد: ورود اسلام به عرصه های مختلف و بیان سخنانی که جوانان بیدار  جهان مشتاق شنیدن بودند، سبب به چالش کشیدن همه نظام سیاسی و فلسفی غرب شد و در این راه شهدا به عنوان اصحاب  امام خمینی (ره) حامی این حرکت تاثیر گذار از ابتدای انقلاب تا امروز بودند.

حجت الاسلام کرامتی به سفر فشرده کاری و بدون هیچ گونه حاشیه و متن سیاسی روز پنج شنبه استاندار اصفهان به شهرستان گلپایگان اشاره کرد و افزود: ۴۹ مصوبه در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی  اشتغال، ورزشی مسکن ملی، حمایت از صنعت و رفع مشکل شهرک های صنعتی و فاضلاب مسکن مهر در این سفر به تصویب رسید که با توجه به نزدیکی سفر رئیس جمهور به استان اصفهان ، اثر این سفر و مصوبات آن اهمیتی دیگر می یابد.

 

درباره محمد غفاری

محمد غفاری

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا