خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۸

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۸

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ  ۱۴۰۱/۱۱/۲۸امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی   امام جمعه شهرستان گلپایگان

#گلپایگان

 

 

 

 

 

 

امام جمعه گلپایگان:
اسلام، دین دعوت به صلح و ارزش های اخلاقی است
حجت الاسلام کرامتی اسلام را دین دعوت به صلح و ارزش های اخلاقی برشمرد و هدف از برقراری حکومت اسلامی را برقراری عدل و میارزه با خرافه پرستی و تربیت انسان ذکر کرد.

حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان، نظام سازی، تشکیل حکومت و تربیت مردم در نظام اسلامی، خودسازی و تربیت تحت حکومت دینی  را هدف از بعثت انبیای الهی برشمرد و گفت: دعوت به یکتا پرستی ، قیام برای برپایی عدالت و قسط در جامعه، بزرگترین آرمان بشری و حکومت الهی است، مبارزه با جهل و خرافه پرستی از دیگر هدف های حکومت الهی است.
امام جمعه گلپایگان با تاکید بر اینکه اسلام دین دعوت به صلح، ارزش های اخلاقی، ایثارو گذشت و رعایت حقوق است، بیان کرد: روز بعثت در واقع روز بر انگیخته شدن ارزش های اسلامی و انسانی و اخلاقی است لذا عید بعثت، عید برانگیخته شدن بشریت است و از این رو،  پیامبر گرامی اسلام را،  پیامبر بشریت  و عید بعثت را عید همه انسان ها می دانیم.
وی راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری را فراتر  از انتظار دوست و دشمن بیان کرد و افزود: عظمت این روز نشان از درک درست شرایط توسط مردم و پی بردن به حقانیت جمهوری اسلامی و آشکار شدن خباثت دشمن و روشن شدن بی انصافی های فراوان در اتفاقات اخیر  بود.
حجت الاسلام کرامتی دشمن شناسی، موقعیت شناسی مردم را که سبب به میدان آمدن مردم در بزنگاه های تاریخی و ظرفیت های انقلاب اسلامی است، ستود و با اشاره به روحیه جهادی مسئولان،  خواستار بر طرف شدن  مشکلات مردم در سریع ترین زمان ممکن شد.
امام جمعه گلپایگان سفر رئیس جمهور به چین را ادامه سیاست نگاه به شرق و توجه به ظرفیت های منطقه ای ذکر کرد و ادامه داد: رئیس جمهور  سیاست توجه به شرق را با دلیل تجربه تلخ اعتماد به غرب و بد عهدی های متعدد غرب و آمریکا انجام داده است و از طرفی چین نیز قدرت نوظهور اقتصادی و شریک راهبردی در سیاست خارجی، نظامی و اقتصادی ایران است.
وی به تحریم کردن نیمی از مردم جهان توسط آمریکا و توانایی آنها برای حل مشکلات یکدیگر اشاره کرد و گفت: سیاست چمهوری اسلامی نفی سلطه غرب و شرق بر اقتصاد و سیاست و غیره است اما مراودات به هنگام در تامین مسائل استراتژیک کشور اهمیت دارد.

 

 

 

 

درباره محمد غفاری

محمد غفاری

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا