خانه / اخبار شهرستان / گزارش تصویری و صوتی از مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه

گزارش تصویری و صوتی از مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه

 

برای دانلود سخنرانی امام جمعه محترم اینجا کلیک کنید

 

امام جمعه گلپایگان:

بن مایه های ایمانی انقلاب ، رمز ماندگاری جمهوری اسلامی است

حجت السلام کرامتی رمزماندگاری جمهوری اسلامی را شکل گیری انقلاب اسلامی بر اساس بن مایه های ایمانی و آیات قرآنی بیان کرد و بر تنها نگذاشتن انقلاب و نظام و رهبری توسط مردم تاکید کرد.

 حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در آئین راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با اظهار امیدواری مبتی بر ادامه دادن راه شهدا توسط انقلابیون با هدف زمینه سازی ظهور،گفت: انقلاب اسلامی در دیدگاه کسانی که اعتقادی به ظرفیت سازی اسلام و ایجاد حرکت های عظیم نداشتند ناباورانه بود ولی شاهد رخ داد تحولی بزرگ در تاریخ شدند.

امام جمعه گلپایگان حضور میلیونی مردم در سراسر کشور را معنادار، پیام بخش و امید آفرین برای جبهه حق و بیم آفرین برای دشمنان خواند و بیان کرد: جشن انقلاب اسلامی با جشن استقلال کشورهای دیگر که با چند سفیر برگزار می شود و مردمی است، رسانه های خارجی با وجود داشتن دوربین های تنگ نظرشان این حضور را تحلیل می کنند و در محاسبات آنها اثر می گذارد.

وی با یاد آوری اینکه عبور انقلاب اسلامی از مسیر ۴۴ سال، سرشار از مشکلات و گردنه های خطیر بود، ادامه داد: از جنگ، کودتا تا تحریم های وسیع اقتصادی و فتنه ها و اغتشاشات خیابانی به لطف خدا و هدایت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی از این روزهای سخت و دشوار پشت سر گذاشته شد و تمام نیز نمی شود و تا انقلاب اسلامی و دشمنی دشمنان هست این تقابل ادامه دارد ولی نهال انقلاب دارای ریشه های عمیق با یک بدنه تناور است.

حجت الاسلام کرامتی با بیان اینکه ثمرات انقلاب اسلامی دشمن را عصبانی کرده است، افزود: دشمن با جنگ طولانی، ترور های ویرانگر ، تحریم های فلج‌کننده تلاش کرد به جمهوری اسلامی آسیب بزند اما این انقلاب اسلامی که با افتخار و سربلندی تمام ۴۴ سالگی، جشن بر پا کرده است و دشمن را عصبانی کند.

امام جمعه گلپایگان با تبیین اینکه انقلاب اسلامی براساس و بن مایه های ایمانی و آیات قرآنی شکل گرفت و این رمز ماندگاری جمهوری اسلامی است، تاکید کرد: ملت ایران، پای نظام و انقلاب ایستاده اند و در هیچ شرایطی نظام و رهبری را تنها نگذاشتند و نمی گذارند تا پرچم را به دست امام عصر (عج) برسانند.

وی به دشمنان انقلاب اسلامی توصیه کرد که از اتفاقات اخیر و شکست های پی در پی از انقلاب اسلامی عبرت بگیرند و دست از دشمنی با انقلاب اسلامی بردارند، هرچند انقلاب اسلامی راه خودش را می رود و چیزی نصیب دشمنان نمی شود

 

 

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا