خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۵

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۵

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۵امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی   امام جمعه شهرستان گلپایگان

#گلپایگان

 

 

 

امام جمعه گلپایگان:

اغتشاشات، پیشرفت کشور را نشانه گرفت

حجت الاسلام کرامتی با تشریح پیشرفت های کشور در اقتصاد و حضور باقدرت دولت در عرصه سیاست خارجی، کند کردن روند حرکت کشور را هدف پایین دستی اغتشاشات برشمرد و هوشیاری مردم در این جریان، را ستود.

حجت الاسلام «محمد تقی کرامتی» در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان با یادآوری اینکه کشور هفته های التهاب آمیزی به بهانه مرگ خانم جوانی تجربه کرد، گفت: کشور با مدیریت مسئولان، هوشیاری مردم و اقتدار نیروی انتظامی و امنیت توانست دامنه التهاب را کاهش دهد و شرایط عادی کند.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به برخی شایعات و حضور به موقع و مناسب رهبر معظم انقلاب اسلامی، در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشکده افسری، بیان کرد: توانمند سازی نیروهای مسلح در هنگامی که دشمن اسلام و انقلاب، ثروت عمومی و خصوصی  را تلف کند و به صورت ترکیبی به کشور حمله می کند را رهبر انقلاب تاکید کرد.

وی هدف دشمن را کند کردن حرکت کشور در عرصه های مختلف ذکر کرد و افزود: کارخانه های تعطیل شده بسیاری، با همت سه قوه راه اندازی شده است و دولت بدون یک ریال قرض از بانک مرکزی، اقتصاد را اداره می کند و بدهی دولت قبل را نیز می پردازد و آن را صفر می کند.

حجت الاسلام کرامتی به ورود قدرتمند دولت سیزدهم به عرصه سیاست خارجی و امتیاز ندادن به دشمن اشاره کرد و ادامه داد: حمایت از آشوب ها و ایجاد نا امنی در کشور با هدف اصلی سرنگونی و جلوگیری از پیشرفت در اهداف پایین دستی صورت می گیرد در حالی که پیشمرگان کرد و قوم بلوچ، مدافعان انقلاب و اسلام  هستند.

امام جمعه گلپایگان با یاد آوری بر اینکه نیروی انتظامی مسئول حفظ امنیت در هر کشوری است و تلاش دشمن تزلزل در این نیرو با حمایت از اغتشاشات است، تاکید کرد: نیروی انتظامی همچنان به وظایف خود در عرصه های مختلف از جمله وظیفه در امر به معروف و حفظ عفاف و اخلاق به هنگام خود، عمل کند و  از وظایف خود کوتاه نیاید.

 

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا