خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۷

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۷

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۷امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

#گلپایگان

 

 

 

امام جمعه موقت گلپایگان:
هیات ها امانت دار پیام حسینی باشند
حجت الاسلام شیخعلی با یادآوری اینکه هدف از عزاداری ها انتقال پیام حسینی به مخاطبان به خصوص نسل آینده است، گفت: هیات ها دقت کنند شعار و پیام امام حسین (ع) در سرو صداها گم نشود.
 حجت الاسلام مصطفی شیخعلی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان با بیان روایتی از پیامبر گرامی اسلام، مردم را به عمل به واجبات توصیه کرد و گفت: نماز جمعه عامل پیوند ذکر خدا و حضور مردم که دو عامل اساسی در حیات طیبه است و خداوند، نماز جمعه را  با نزول سوره جمعه  برای مسلمانان تاکید کرده است و در روایتی حضور در نماز جمعه را حج مساکین است.

امام جمعه موقت گلپایگان با یاد آوری اینکه در هیات مذهبی، هدف انتقال پیام از مداح به مخاطبان است، بیان کرد: این پیام امانت گذشتگان برای نسل فعلی است لذا در انتقال پیام امانت دار باشیم و تصور اینکه برخی  نو آوریها سبب جذابیت انتقال پیام می شود، نادرست است.
وی از ایجاد برخی حواشی و ایجاد صداهایی که مانع از انتقال پیام از مداح به مستمع می شود انتقاد کرد و بیان کرد: این ظلمی برحق مداح و مخاطب است از این رو هیات ها دقت کند شعار و پیام امام حسین (ع) در سر و صدا ها گم نشود.
حجت‌الاسلام شیخعلی با تبیین اینکه اخلاص در خواندن نوحه، گریه کردن و هزینه کردن و مراقبت از چشم و گوش و زبان در دهه محرم، جاذبه ایجاد می کند، تاکید کرد: هیات های مذهبی با توجه به شیوع دوباره بیماری کرونا، از دستور العمل های مجالس حسینی پیروی کنند و نظافت و پاکی را در هیات های خود، رعایت نمایند.

 

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا