خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۷

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۷

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۷امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

#گلپایگان

 

 

 

امام جمعه گلپایگان:
دولت، نظام پرداخت مالیات را سامان دهد
حجت الاسلام کرامتی بایاد آوری اینکه مالیات راهی برای رسیدن به عدالت اجتماعی است، از فرارهای بسیار مالیاتی در کشور انتقاد کرد و خواستار سامان دادن نظام پرداخت مالیاتی توسط دولت شد.

حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان با برشمردن و تبیین آیات مربوط به حجاب گفت: احکام الهی به مصلحت جامعه است و کسی که به خدا ایمان دارد، در برابر آن مخالفت نمی کند و بد پوششی سبب آلوده شدن زن به نگاه های حرام  می شود و وضعیت بد پوشش زن، سبب آسیب دیدن به زن می شود که خلاف فطرت انسانی و الهی است
امام جمعه گلپایگان با تاکید بر حفظ پاک ماندن جامعه اسلامی از نگاه های آلوده بیان کرد: وضعیت بد پوشش، نتیجه تهاجم فرهنگی، ضعیف شدن باورهای دینی و کاهش حساسیت های دینی مثل غیرت و ضعف تجربه های فرهنگی درخصوص واقعیت های دینی است.
وی با بیان اینکه موضوع امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان گلپایگان توسط مجموعه های مردمی هدایت می شود ، از حمایت های دستگاه قضایی و نیرو انتظامی به دلیل همراهی در این امر تشکر کرد و تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر  را وظیفه همه خواند.
حجت الاسلام کرامتی با یاد آوری اینکه مالیات از درآمدهای دولت با هدف عدالت اجتماعی است، از فرار مالیاتی انتقاد کرد و افزود: مالیات باید متناسب با درآمد حقیقی یا حقوقی صورت گیرد و دولت مانع از فرار های مالیاتی شوند و کسانی که امکانات بیشتری برخوردار هستند باید مالیات بپردازند که دولت باید نظام پرداخت مالیات را سامان دهد.

 

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا