خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۳/۲۰

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۳/۲۰

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۱/۳/۲۰امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

#گلپایگان

 

 

 

 

 

 

پاسخ محکم ایران به قطع‌نامه ضد ایرانی شورای حکام

امام‌جمعه گلپایگان با اشاره به قطع‌نامه ضد ایرانی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: تجربه نشان داده آمریکایی‌ها به دنبال متوقف کردن برنامه‌ صلح‌آمیز هسته‌ای ایران هستند و لذا قطع تعدادی از دوربین های فراپادمانی آژانس اقدام مهمی در پاسخ به این قطع‌نامه است.

 حجت‌الاسلام  محمدتقی کرامتی امام‌جمعه گلپایگان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گلپایگان با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع)، اظهار کرد: اجرای مراسمات دهه کرامت در شهرستان به ویژه روستاها چشمگیر بود و این پاسخی در توهین به ساحت امام رضا(ع) بود و نشان دادند حقیقت ائمه خدشه‌بردار نیست.

وی افزود: کشتی نفت‌کش ایران در آب‌های آزاد توقیف و به آمریکایی‌ها واگذار شد، آمریکایی‌ها نفت را تخلیه کردند، در مقابل جمهوری اسلامی ایران نیز اقدام به مصادره دو نفت‌کش یونان کرد، این مقابله به مثل شجاعت و قاطعیت جمهوری اسلامی را نشان داد.

ایشان افزود: جمهوری اسلامی به کوری چشم دشمنان در اوج عزت و اقتدار است و هر عمل مخالف را به قاطع‌ترین شکل ممکن پاسخ می‌دهد، هر جا مقاومت در صف واحد، محکم و استوار ایستادگی کرد دشمنان عقب نشینی کردند و این نشان می‌دهد در مقابل زورگویی آن‌ها بهترین پاسخ مقاومت و ایستادگی است.

امام جمعه گلپایگان با اشاره  با اشاره به قطع‌نامه ضد ایرانی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت: تجربه نشان داده آمریکایی‌ها به دنبال متوقف کردن برنامه‌ صلح‌آمیز هسته‌ای ایران هستند و لذا  قطع تعدادی از دوربین های فراپادمانی آژانس اقدام مهمی در پاسخ به این قطع‌نامه است.

 

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا