خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۲/۳۰

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۲/۳۰

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۱/۲/۳۰امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

#گلپایگان

 

 

 

 

 

 

 

مردم گلپایگان عهد و پیمانی دیرینه با روحانیت و رهبری دارند

امام‌جمعه گلپایگان با بیان اینکه این شهر مقصدی برای اعمال شوم و خرابکارانه ضدانقلاب نیست، گفت: در یک فرصت کم مردم به صورت خودجوش در صحنه راهپیمایی علیه هنجارشکنان حضور یافتند و به ضدانقلاب نشان دادند که عهد و پیمان خود با رهبری و روحانیت اصیل و شهدا را حفظ کرده‌اند.

حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی امام‌جمعه گلپایگان با اشاره به اقدامات هنجارشکنانه در شهر گلپایگان، اظهار کرد: روزهای گذشته شاهد هنجارشکنی عده‌ای در گلپایگان بودیم.

وی گفت: به دنبال اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها و حذف ارز ترجیحی از سوی دولت آیت‌الله رئیسی، عناصر ضدانقلاب در گوشه و کنار کشور منتظر واکنش مردم بودند تا با موج‌ سواری بتوانند در جهت اهداف شوم خود استفاده کنند، اما تیر آنان به سنگ خورد.

کرامتی ادامه داد: علی رغم این‌که طرح هدفمندی یارانه‌ها باید زودتر و بهتر اطلاع‌رسانی می‌شد، اما مردم با اعتمادی که نسبت به دولت داشتند با همان اطلاع‌رسانی ناکافی هم اعتماد کردند، البته دولت نیز با واریز یارانه به حساب سرپرستان خانوار به وعده خود عمل کرد و جای نگرانی برای مردم نبود.

امام‌جمعه گلپایگان گفت: عناصر ضد انقلاب برنامه‌‌ریزی کردند تا برخی شهرها را بر حسب اولویت بندی متشنج و سپس خبر آن را مخابره کنند تا اگر در شهرهای دیگر نیز قابلیت تکرار داشت به کل کشور تسری دهند، تعدادی از عناصر اصلی آنان که از شهرهای مختلف آمده بودند و راهپیمایی در گلپایگان را مدیریت می‌کردند با هوشیاری مسؤولان دستگیر شدند، مطالبه مردم گلپایگان محاکمه آنان است که رخ خواهد داد.

وی تصریح کرد: به عناصر فاسد هشدار می‌دهم که گلپایگان مقصدی برای اعمال شوم و خرابکارانه آنان نیست تا بتوانند حرکتی علیه نظام  انجام دهند، نمی‌توانند از مدارای دستگاه امنیتی و بسیجیان شهرستان سوءاستفاده کند، مردم شهرستان وقتی احساس ناامنی کنند با تمام غیرت به میدان مقابله می‌آیند.

کرامتی افزود: این شهرستان زادگاه ۳۸۰ شهید در خون خفته است، شهر مردان غیور و مبارز و مدافع حریم اسلام و ولایت و سرداران بزرگ و شخصیت‌های علمی و علمای مشهور فقهی مانند حضرت آیت‌الله گلپایگانی، شیخ لطف‌الله و علی صافی و آیت‌الله سید جمال‌الدین گلپایگانی است، مردم مومن و انقلابی گلپایگان با روحانیت پیوند دیرینه و ناگسستنی دارند.

امام جمعه گلپایگان اضافه کرد: علی رغم این‌که  در اجرای برخی مراسمات باید یک هفته تبلیغات کنیم و از ظرفیت تمام رسانه‌های شهرستان برای حضور مردم استفاده کنیم، اما در یک فرصت کم مردم به صورت خودجوش در صحنه راهپیمایی علیه هنجارشکنان حضور یافتند و به دشمنان و ضدانقلاب نشان دادند که عهد و پیمان خود با رهبری و روحانیت اصیل و  شهدا را حفظ کرده‌اند.

وی ضمن قدردانی از حضور پرشکوه مردم گلپایگان در راهپیمایی علیه هنجارشکنان، گفت: مردم برای اصلاح  ساختار اقتصادی کشور با دولت همکاری می‌کنند و اجازه سوءاستفاده نمی‌دهند.

درباره محمد غفاری

محمد غفاری

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا