خانه / اخبار شهرستان / گزارش تصویری از جلسه تودیع و معارفه فرماندار جدید گلپایگان

گزارش تصویری از جلسه تودیع و معارفه فرماندار جدید گلپایگان

امام جمعه گلپایگان:
دولت، الگوی استانداری اصفهان باشد
حجت الاسلام کرامتی با تاکید بر فرصت شناسی خدمت، استانداری اصفهان به الگو قرار دادن دولت در ارائه خدمت به مردم شهرستان ها توصیه کرد و گفت: مردم به تغییر شرایط امید بستند، فرصت خدمت را نباید از دست داد که سبب نا امیدی مردم شود.

حجت الاسلام «محمد تقی کرامتی» در آئین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان گلپایگان به روایت امام علی (ع) در خصوص فرصت شناسی و بهره گیری از فرصت ها گفت: فرصت، مقاطع طلایی که می تواند تاثیرات حیاتی و برگشت ناپذیر در سرنوشت فرد یا جامعه داشته است و انسان مومن برای شکار فرصت ها آماده است و اجازه از دست رفتن آن را نمی دهد.
امام جمعه گلپایگان انقلاب اسلامی را فرصتی توصیف کرد که برای تجدید حیات اسلام پیش روی امت اسلامی قرار گرفته است و افزود: امام خمینی (ره) اسلامی شناس حقیقی، واقعی، دارای بصیرت و اطلاعات کافی بود و به نقش اسلام در آینده تحول اسلام و جهان آگاه بود، از فرصت ایجاد انقلاب اسلامی استفاده کرد.
وی دفاع از انقلاب و پافشاری بر ارزش ها را در جنگ تحمیلی را فرصت دیگری خواند و در انتقادی به استفاده نکردن از فرصت ها در مقاطعی بیان کرد: فرصت هایی که پیش،روی دولت ها قرار می گیرد و همه امکانات، سرمایه های مادی و معنوی کشور را در اختیار می گیرد و افزایش اختیار دولت ها بهانه ای بیش نیست و اگر ریل گذاری های مناسب در عرصه های مختلف صورت نگیرد، غم واندوه را نصیب ملت می کند.

 

حجت الاسلام کرامتی با تاکید بر اینکه این دولت از فرصت خدمت به مردم استفاده کندو مسئولیت را به عنوان طعمه نگاه نکند، تبیین کرد: بهره‌گیری از فرصت ها و فرصت شناسی و فرصت سازی نشانه عقل و ایمان و فرصت سوزی ها نشانه بی،تدبیری، بی خردی و در صورت تعمد، خیانت است.
امام جمعه گلپایگان با یاد آوری اینکه تغییر در فرمانداری شهرستان گلپایگان پس از پنج ماه تغییر دولت صورت گرفته است، تاکید کرد: مردم به تغییر شرایط امید بستند، فرصت را از دست ندهید تا امید مردم نا امید شود و برای وعده های عملی نشده، عذرخواهی کنید.
وی خواهان الگو قرار گرفتن دولت توسط استانداری اصفهان برای در صحنه بودن و خدمت به مردم شد و ادامه داد: مسئولان مراقب عناصر فرصت طلب و کسانی که موج سواری در هر فرصتی می کنند، باشند.

 

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا