خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۰

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۰

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۰به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

 

 

 

امام جمعه گلپایگان:
شناخت مکتب سلیمانی، مرز نمی شناسد
حجت الاسلام کرامتی با یادآوری اینکه با شهادت سپهبد قاسم سلیمانی دنیا لرزید و در سوگ او عزادار شد، گفت: ارتباط باشهید و شناخت مکتب سلیمانی مرز نمی شناسد.

حجت الاسلام «محمد تقی کرامتی» در جمع نمازگران مصلی گلپایگان، عزاداران فاطمی را به پرهیز از دامن زدن به مسائل اختلافی توصیه کرد و گفت: پرداختن به مسائل اختلاف میان شیعه و سنی در عزاداری ها برخلاف مصالح نظام، و رویه رهبری و مراجع است و رعایت وحدت و پرهیز از تفرقه از وظایف اصلی هیات ها است‌
امام جمعه گلپایگان با یاد آوری وقایع فتنه ۸۸، آن را یکی از پیچیده ترین و ماندگارترین حادثه پس از انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: یوم الله نهم دی ماه همانند یوم الله ۱۲ فروردین و یوم الله ۲۲ بهمن و به همان دلیل، باید به صورتی پر رنگ گرامی داشته شود و اجازه فراموش شدن آن را نباید داد.
وی با بیان اینکه حرکت خودجوش،مردمی در یوم الله نهم دی از اسلام و انقلاب دفاع کرد و امنیت ملی کشور را حفظ کرد، افزود: راهبرد امنیت مردم محور یک درس بزرگ از یوم الله نهم دی است و فتنه ۸۸ رذالت دشمنان مردم ایران و میزان جریان نفوذ را در کشور و نقش مدیریت رهبری و ولایت در بحران را نیز نشان داد.
حجت الاسلام کرامتی، سپهبد شهید قاسم سلیمانی را در تراز سربازی امام زمان (عج) عنوان کرد و ادامه داد: سرباز امام زمان (عج) دارای سه ویژگی ارتباط با خدا، ارتباط با مردم و نوع تعامل با جبهه باطل است که همه این ویژگی در شهید سلیمانی قابل مشاهده است.
امام جمعه گلپایگان با تاکید براینکه ارتباط عاطفی با مردم در شهید سلیمانی مرز نمی شناسد و با شهادتش، دنیا لرزید وعزادار شد، یادآوری کرد: شهید سلیمانی در جنگ ب دشمنان ، یک حضور جدی، تهدید کننده و موثر و آرامش بخش برای جبهه حق بود.

 

 

 

 

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا