خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۰/۸/۲۸

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۰/۸/۲۸

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۰/۸/۲۸به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

 

بسیج همواره نشان داده مایه افتخار نظام است

امام‌جمعه گلپایگان گفت: اگر زیرساخت‌های فرهنگی کشور اصلاح شود شاهد رویداد تلخ فرهنگی در جامعه نخواهیم بود.

حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: روحیه بسیجی سرشار از ایمان و اخلاق و اخلاص نیت است و  همواره در برابر سختی‌ها سست نمی‌شوند.

امام‌جمعه گلپایگان افزود: امام با بصیرت دینی شجره طیبه بسیج را تشکیل داد و تاکنون در بحران‌های مختلف از دوران دفاع مقدس تا مبارزه با بیماری کرونا نقش آفرینی کردند و مایه افتخار نظام هستند.

ایشان با اشاره به انتصاب جدید اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی یکی از مهمترین نهادهای فرهنگی  کشور محسوب می‌شود و وظیفه تحلیل و بررسی شرایط فرهنگی کشور و جهان را عهده‌دار است.

 وی افزود: سیاست‌گذاری و تعیین سرفصل‌های اجرایی در حوزه فرهنگی و نظارت بر اجرای مصوبات از دیگر شورای عالی انقلاب فرهنگی است و ضرورت دارد نظم و آرایشی فرهنگی بر اساس انقلاب اسلامی در کشور انجام شود.

امام‌جمعه گلپایگان با اشاره به اینکه فرهنگ عنصر تأثیرگذار بر تحولات کشور است و می‌تواند نقش موثری در توسعه جامعه داشته باشد، افزود: اگر زیرساخت‌های فرهنگی کشور اصلاح شود شاهد رویداد تلخ فرهنگی در جامعه نخواهیم بود.

 

 

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا