خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۰/۸/۷

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۰/۸/۷

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۰/۸/۷ به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

 

 

رویه مذاکره باید تغییر پیدا کند

امام جمعه گلپایگان با اشاره به مذاکرات ایران و طرف‌های خارجی گفت: بدعهدی آمریکا ثابت شده است و ادامه مذاکرات با رویه قبلی موجب زیاده‌خواهی آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها می‌شود.

 حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان با اشاره به روز پدافند غیر عامل، اظهار کرد: به منظور تامین امنیت زیر ساخت‌های مختلف کشور پدافند غیر عامل اهمیت دارد.

امام‌جمعه گلپایگان با بیان اینکه در مقابله با مواجه نشدن با حملات سایبری پدافند غیر عامل می‌تواند قوی عمل کند، گفت: شایعه گران شدن بنزین مطرح شده بود تا ذهنیت مردم به دنبال حملات سایبری جلب و نارضایتی و ناامنی ایجاد شود.

وی تصریح کرد: در حوزه پدافند غیر عامل بسیار باید قوی عمل شود، اختلال در سامانه توزیع سوخت کشور ناشی از حملات سایبری بود که با هوشیاری مردم  و اقدام سریع مسؤولان رفع شد.

ایشان با اشاره به مذاکرات هسته‌ای در اجلاس بروکسل، گفت: بد عهدی آمریکا ثابت شده است و ادامه مذاکرات با رویه قبلی موجب زیاده‌خواهی آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها می‌شود.

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103
رفتن به بالا