خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۰/۶/۱۹

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۰/۶/۱۹

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۰/۶/۱۹ به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

 

 

همه مدیران اجرایی از روحیه مردمی رئیس جمهور الگو بگیرند

امام‌جمعه گلپایگان گفت: حضور رئیس جمهور در میان قشر محروم نشان دهنده روحیه انقلابی و مردمی بودن است و اگر این اقدام سرلوحه مدیران قرار گیرد موجب رفع مشکلات خواهد شد.

 حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان اظهار کرد: باید ساختار مدیریتی کشور بر اساس شاخصه‌های انقلابی و همچنین اعتماد ملت ایران بازسازی شود.

امام‌جمعه گلپایگان افزود:دولت جدید قابلیت کار انقلابی و عزم جدی برای کارهای جهادی را دارد و می‌تواند شعارهای انقلابی ابتدای پیروزی انقلاب را تحقق بخشد.

وی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور، گفت: خوزستان کانون اعتراضات بود و دشمن نیز روی مشکلات آن خطه موج‌سواری می‌کرد، رئیس جمهور در نخستین روزهای کاری با سفر به این استان در میان مردم حضور پیدا کرد و این اقدام موجب سرافکندگی دشمنان نیز خواهند شد.

ایشان گفت: محرومیت در کپرنشینان سیستان و بلوچستان به اوج رسیده است، حضور رئیس جمهور در میان این قشر محروم نشان دهنده روحیه انقلابی و مردمی بودن است و اگر این اقدام سرلوحه مدیران قرار گیرد موجب رفع مشکلات خواهد شد.

امام‌جمعه گلپایگان تصریح کرد: جمهوری اسلامی آماده مذاکره تنها برای رفع تحریم‌های ظالمانه است و در این مسیر بر اساس منافع و اقتدار ملی عمل خواهد کرد.

 

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا