خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۹/۷/۴

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۹/۷/۴

 

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۹/۷/۴به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

امام جمعه شهر گلپایگان:
مقاومت ملت ایران، مانع از حمله نظامی به کشوراست

حجت الاسلام کرامتی با یادآوری مقاومت مردم ایران اسلانی در ابتدا و طول جنگ هشت ساله و بر هم زدن برنامه فتح یک هفته ای کشور توسط عراق، آن را دلیلی برای عدم حمله مجدد نظامی تا کنون دشمن برشمرد.

حجت الاسلام «محمد تقی کرامتی» در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان، با تاکید بر اینکه ستاد نماز جمعه پیرو ستاد ملی مبارزه با کرونا است، گفت: تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیلی نمازجمعه در مناطق قرمز است ولی در استان اصفهان اعتقاد به برگزاری نمازجمعه فقط در مناطق سفید دارند از این رو نماز جمعه هفته پیش برگزار در شهر گلپایگان برگزار نشد.
امام جمعه شهر گلپایگان به قرمز شدن گلپایگان از روز گذشته اشاره کرد و افزود: هیات های مذهبی و اهالی مسجد بیشترین رعایت پروتکل های بهداشتی را انجام می دهند و در نمازجمعه نیز سخت گیری های لازم انجام می شود.
وی به وضعیت پایداری شیوع بیماری کرونا در ماه های آینده اشاره کرد و ادامه داد: نماز جمعه با پنج نفر نیز اقامه می شود و تعطیل شدنی نیست و اگر قرار است با کرونا زندگی کرد، نماز جمعه نیز یکی از زوایای آن می تواند باشد.
حجت الاسلام کرامتی مقاومت هشت ساله دفاع مقدس را پایداری بی نظیر یک ملت توصیف کرد و افزود: اگر مقاومت مردم در ابتدای شروع جنگ نبود، اکنون نظام جمهوری اسلامی وجود نداشت زیرا آنها چنان آرایش جنگی گرفته بودند که قصد فتح یک هفته ای ایران را داشتند و این مقاومت مردم اجازه چنین فعالیتی را به آنها نداد.
امام جمعه گلپایگان با یادآوری اینکه دشمن از هر ترفندی برای نابودی ایران اسلامی به کار می برد، تاکید کرد: اگر جرات تجاوز و حمله به این آب و خاک را پس از هشت سال دفاع مقدس نیافتند به دلیل مشاهده مقاومت یک ملت بی نظیر در جنگ است.
ایشان به تفاوت های امکانات و تسلیحات نظامی زمان حال با ابتدای جنگ اشاره کرد و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: مراقب تحریف های تاریخ دفاع مقدس با چاپ و نشر خاطرات رزمندگان دفاع مقدس و تولید آثار متعدد فرهنگی باید بود و نسل جوان را با دوران شکوه و عزت ایرانی آشنا نمود.

 

 

 

   

 

 

 

 

 

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا