خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۹/۴/۲۷

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۹/۴/۲۷

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۹/۴/۲۷به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

امام جمعه گلپایگان:
مجلس شورای اسلامی، انقلابی عمل کرده است

حجت الاسلام کرامتی، حرکت های خوب مجلس یازدهم شورای اسلامی در دوماه آغازین خود و وجود نیروهای جوان و مدیران انقللابی را دلیل قوی بودن این مجلس در۴۰ ساله اخیر برشمرد.

 حجت الاسلام «محمد تقی کرامتی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گلپایگان ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع) در تشریح حدیثی از این امام گفت: توفیق الهی، واعظ درونی و نیاز به روحیه نصیحت پذیری نیاز های یک مومن است که شخص را به خدمت توسعه و رشد جامعه هدایت می کند و انسان را از غفلت می رهاند.

امام جمعه گلپایگان خواستار ورود خیران و نهادهای مردمی برای دستگیری از معلولان جامعه با وجود بودجه های دولتی در نهاد بهزیستی شد و با اشاره به حادثه مسجد ارباب بیان کرد: مساجدی که برنامه ساخت و ساز  و توسعه بنا دارند، سالانه چند بیمه بی نام، تهیه کنند تا در صورت هرگونه خسارتی، توانایی پرداخت آن را داشته باشند.
وی قبول قطعنامه توسط امام خمینی (ره) را یکی از مهم ترین کارهای بنیان گذار انقلاب اسلامی پیش از ارتحال برشمرد و ادامه داد: امام توانست همه بازتاب ها و تحولات پس از قبول قطعنامه را مدیریت کند و تکلیف گرایی دینی  خود را در این امر نشان داد.
حجت الاسلام کرامتی به دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس یازدهم اشاره کرد و افزود: این مجلس به دلیل انتخاب نیروی جوان انقلابی، وجود مدیران باتجربه و توانمند انقلابی، اعتماد دوباره مردم به نمایندگان مجلس گذشته و مواضع و حرکات خوب در این یکی دوماه، خود را انقلابی ترین مجلس در چهل ساله اخیر پس از انقلاب اسلامی نشان دادند.

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا