خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۹/۳/۲۳

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۹/۳/۲۳

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۹/۳/۲۳ به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

 

 

امام جمعه گلپایگان:

قیام مردم آمریکا ترک‌های عمیقی در ساختارحکومتی این کشور ایجاد کرد

حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان با تسلیت شهادت امام صادق (ع) اظهار داشت: امام صادق (ع) در راه اندازی نهضت علمی و شکوفا کردن علوم قرآنی و دینی و پرورش انسان‌های فرهیخته که هر کدام در جای خود از اسلام و مبانی اسلام دفاع می‌کردند بی‌نظیر بود.

ایشان با بیان اینکه امام صادق (ع) زمینه‌های فکری و اجتماعی را برای سقوط بنی‌امیه (ع) فراهم کرد، تصریح کرد: پس از اینکه انقلاب پیروز و جمهوری اسلامی حاکم شد جریان ملی و مذهبی با استفاده از شرایط، انقلاب را در دست گرفته بودند که با هوشیاری امام نتوانستند بر جامعه حاکم شوند.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه هر کاری برای اینکه نتیجه مفیدی داشته باشد باید در قالب تشکیلات صحیح انجام شود، بیان داشت: اوضاع آشفته آمریکا با کشته شدن یک سیاه پوست آمریکایی شروع شد و اکنون موج اعتراضات به اوج رسیده است و اقشار مختلف مردم در علیه تبعیض نژادی نهادینه شده نه فقط در حوزه مسائل سیاسی بلکه در تمام عرصه‌ها قیام کردند.

وی با بیان اینکه سراسر آمریکا را حرکت ضد نژاد پرستی در واکنش به این اقدام جنایت‌کارانه فرا گرفته است، گفت: امروز در حوزه مسائل سیاسی و اجتماعی و آموزشی و فرهنگی و حتی در برخورداری از امکانات بهداشتی در کشورهای مختلف تبعیض نژادی دیده می‌شود و حضور تمام نژادها در این راهپیمایی‌ها بیانگر این است که این حرکت ضد ارزشی که در ساختار حکومت آمریکا ریشه دوانده مورد اعتراف تمام مردم است.

ایشان گفت: به طور طبیعی این قیام مردم آمریکا با یک خشونت دیگر مانند قیام وال‌استریت سرکوب خواهد شد اما این قیام یک زلزله بسیار سنگین و قدرتمندی بود که در ساختار حکومتی و اجتماعی آمریکا ترک‌های عمیقی را ایجاد کرد که امنیت را از بین برد.

وی تصریح کرد: اگر قیام مردم آمریکا سرکوب هم شود باز هم بنیان حاکم در آمریکا را سرکوب کرده و حتی ممکن است در وهله‌های بعدی منجر به انقلاب شود، این اتفاقات منجر به فروپاشی آمریکا خواهد شد و دنیا حکومتی بدون ابرقدرت شیطانی و اهریمنی را تجربه خواهد کرد.

                     

درباره محمد غفاری

محمد غفاری

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا