خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۹/۳/۱۶

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۹/۳/۱۶

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۹/۳/۱۶به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

امام جمعه گلپایگان: آمریکا که مدعی حقوق بشر و آزادی است و ۴۰ سال گذشته به بهانه نبود آزادی و رعایت نشدن حقوق بشر ایران را در بدترین شرایط تحت تحریم و فشار قرار داده امروز تشت رسوایی‌اش با این اتفاقی که در این کشور افتاد بر زمین افتاده است.

 حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان اظهار کرد: اگر محتاج برکات و مواهب خداوند و یاری کردن در سختی‌ها هستیم تقوا و دینداری را باید پیشه کنیم.

امام جمعه گلپایگان افزود: اگر شرایط امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فراهم نبود باید فراهم کرد، امام این شرایط را فراهم آورد و توانست انقلاب را به پیروزی برساند، نهضت امام سال ۴۲ آغاز شد تا توانست در سال ۵۷ به پیروزی برسد، عمل امام بر مبنای تکلیف و وظیفه بود تصمیم می‌گرفت و تردید نداشت و به نتیجه کار نگاه نمی‌کرد.

وی بیان کرد: آمریکا که مدعی حقوق بشر و آزادی است و ۴۰ سال گذشته به بهانه نبود آزادی و رعایت نشدن حقوق بشر ایران را در بدترین شرایط تحت تحریم و فشار قرار داده امروز تشت رسوایی‌اش با این اتفاقی که در این کشور افتاد بر زمین افتاده است.

ایشان ادامه داد: آمریکای بدون چهره پردازی همین است، آمریکا با شعار مردم سالاری و حقوق بشر به بهانه رسیدن به اهداف شوم خود به ایران و سایر کشورهای اسلامی و حتی قاره آمریکا سخت ترین آزارها را روا داشته، اما این گونه مرگ یک سیاه پوست کل کشور را به هم می‌ریزد.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه حضور پنج نفت کش ایرانی با محموله بنزین به ونزوئلا که در شرایط تحریم است پیروزی بزرگی بود، عنوان کرد: ونزوئلا از کشورهای مورد تهدید و تحریم آمریکا است و ایران اراده کرده که محموله بنزین را به ونزوئلا که شمال آمریکای جنوبی  قرار دارد بفرستد یعنی بیخ گوش آمریکا، جمهوری اسلامی اعلام کرد که کوچکترین اقدام آمریکا را پاسخ می‌دهد که منجر به عقب نشینی شد، بارگیری و صدور محموله بنزین به ونزوئلا موازنه قدرت بین آمریکا و ایران را نشان داد.

 

 

   

درباره محمد غفاری

محمد غفاری

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا