خانه / اخبار شهرستان / همایش هیأت امناهای مساجد شهرستان گلپایگان

همایش هیأت امناهای مساجد شهرستان گلپایگان

امام جمعه گلپایگان:

مساجد به پایگاهی در جهت حرکت به سمت اهداف بلند نظام تبدیل شود

 امام جمعه گلپایگان گفت: مسجد مکان مقدسی است که علاوه بر راز و نیاز و برپایی نماز جماعت باید به پایگاه همفکری در رفع مشکلات جامعه و حرکت به سمت اهداف بلند نظام تبدیل شود.

 حجت الاسلام محمدتقی کرامتی شامگاه سه شنبه در گردهمایی هیئت امنای مساجد و بقاع متبرکه شهرستان در مسجد حجت الاسلام گلپایگان اظهار داشت: پیروزی انقلاب از تحولات قرن اخیر بود و دنیا را شگفت زده کرد.

وی گفت: ایام الله روزهای طلایی است که سرنوشت یک قوم را تغییر می‌دهد و تأثیرات بسزایی در آن جامعه ایجاد می‌کند که باید قدر و سپاس داشته شود.

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک زایش و رویش در کشور به وجود آورد، در دوران طاغوت آزادی بیان وجود نداشت و انقلاب فرصت آزادی بیان را به مردم داد.

جمهوری اسلامی تکیه گاه ملت‌های مظلوم است

وی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی تکیه گاه ملت‌های مظلوم است و حتی گروه‌های مقاومت در سراسر جهان به ایران اسلامی تکیه کرده‌اند.

حجت الاسلام کرامتی افزود: در دوران طاغوت ایران جایگاهی در جهان نداشت و فقط پایگاه امن آمریکایی‌ها و انگلیس بود، به برکت انقلاب عزت و اقتدار ملت ایران در اوج قرار گرفته است و به رخ جهانیان می‌کشیم همانگونه که با انتقام سخت از خون شهادت سردار سلیمانی، هیمنه پوشالی آمریکا در دنیا شکسته شد و نشان دادیم که ایران آسیب پذیر نیست.

وی گفت: امروز مشکلات جامعه ناشی از دوران طاغوت است و بخش دیگری مربوط به تنگناها و تحریم‌های مثتشاران آمریکایی است.

انقلاب فرصت آزادی بیان به مردم داد

امام جمعه گلپایگان با اشاره به اینکه در دوران طاغوت مردم در سرنوشت کشور دخالت نداشتند و انقلاب فرصت تعیین تکلیف و انتخاب را به مردم داد، گفت: از الزامات دمکراسی در کشور انتخاب در سرنوشت است، بنابراین بدون تأمل، تدبیر، شناخت و نگاه تنگ نظرانه حزبی انتخاب نباشد صورت گیرد زیرا نماینده در قانون گذاری کشور نقش بسزائی دارد.

وی به وظایف و تکالیف هیئت امنای مساجد پرداخت و گفت: مسجد مکان مقدسی است که علاوه بر راز و نیاز و برپایی نماز جماعت باید به پایگاه همفکری در رفع مشکلات جامعه و حرکت به سمت اهداف بلند نظام تبدیل شود.

حجت الاسلام کرامتی با تأکید به هیئت امنای مساجد در فراهم کردن جاذبه‌ای نشاط آور برای جذب جوانان درمساجد، گفت: تشکیل شبکه عظیم نیروی مردمی در مبارزه علیه نظام طاغوت در مساجد تشکیل شد و سرانجام جرقه پیروزی انقلاب زده شد و پس از انقلاب نیز پایگاهی برای جذب داوطلبان برای اعزام به جبهه بود.

 

 

   

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103
رفتن به بالا