خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

 

 

امام جمعه گلپایگان:

جنایت بزرگ و احمقانه آمریکایی‌ها بی‌پاسخ نمی‌ماند

 امام جمعه گلپایگان گفت: شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای مردم ایران دردناک بود اما انتقام سختی از این جنایت بزرگ و احمقانه آمریکایی‌ها گرفته می‌شود.

حجت الاسلام محمدتقی کرامتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقام معظم رهبری و مردم ایران و ملت‌های آزدیخواه جهان غم انگیز بود.

وی با بیان اینکه این جنایت بزرگ و احمقانه آمریکایی‌ها بی‌پاسخ نمی‌ماند، گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تمام هم و غمش مبارزه با تروریست بین المللی بود.

سردار سلیمانی تا فرسخ‌ها آن طرف تر از ایران جبهه مقاومت تشکیل داده است

امام جمعه گلپایگان گفت: روح عدالت خواهی و تحقق حق ملت‌های مظلوم جهان در وجود این سردار بزرگ نهفته شده بود و تا فرسخ‌ها آن طرف ایران برای مبارزه علیه استکبار جهانی جبهه مقاومت تشکیل داد.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها و رژیم غاصب صهیونیستی برای نابودی اسلام هزینه‌های زیادی کردند، فتنه گری و آشوب در کشورها روی آوردند که امنیت رژیم صهیونیستی پایدار باشد.

ایشان  تشریح کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی شخصیت بین المللی داشت و از سوی دولت عراق دعوت به این کشور شده بود و اقدام آمریکا خلاف مقررات بین المللی است، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی سقوط آمریکایی‌ها را در منطقه فراهم آورد.

نیروهای بسیج مردمی دنیا تا گرفتن انتقام خون سردار سلیمانی از پای نمی‌شینند

وی گفت: با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت خاموش نمی‌شود بلکه نیروهای بسیج مردمی دنیا در عاشق به سردار حاج قاسم سلیمانی تا انتقام سختی از آمریکایی‌ها نگیرند از پای نمی‌شینند.

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: همانگونه که مالک اشتر نزد امیرالمومنین (ع) دارای محبوبیت خاصی بود سردار حاج قاسم سلیمانی نیز نزد مقام معظم رهبری و مسلمانان جهان محبوبیت خاصی داشت.

وی گفت: جوانان ایرانی در مکتبی که امام مهیا کرد درس شجاعت و شهامت آموختند و آماده پیکار و نبرد با رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها هستند.

امام جمعه گلپایگان افزود: جمهوری اسلامی با سلطه جویانی که دست به غارت کشورها می‌زنند آماده پیکار و نبرد است.

وی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی از جنایت بزرگ  خود در ارتباط با به شهادت رساندن سردارحاج قاسم سلیمانی خوشحال نباشد بداند که زمینه نابودیش در جهان فراهم شده است.

    

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103
رفتن به بالا