خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۹/۸

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۹/۸

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۸/۹/۸به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه  گلپایگان

 

 

 

 

 

 

امام جمعه گلپایگان:

آیت الله مدرس نمونه بارز یک نماینده مجلس نترس و شجاع بود

امام جمعه گلپایگان گفت: مدرس نمونه بارز یک نماینده مجلس نترس و شجاع بود و نمایندگان مجلس باید با تأسی به شیوه زندگی وی نقش آفرین در کشور و تأثیر گذار در کابینه دولت باشند.

 حجت الاسلام محمدتقی کرامتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با بیان اینکه تقویت تقوا عامل سعادت در زندگی فردی و اجتماعی انسان می‌شود، اظهار داشت: عدالت اجتماعی شاخصه نظام اسلامی است که باید مسئولان آن را در جامعه تحقق دهند.

وی با بیان اینکه در یک جامعه قوای سه گانه باید تعاون و همکاری داشته باشند تا مشکلات جامعه برطرف شود، گفت: دولت‌ها برای برداشتن موانع و رفع گرفتاری‌ها موظف هستند اما  برای رسیدن به اهداف عالی نظام باید مسئولان و مردم نیز دولت را یاری دهند.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه شهادت آیت الله مدرس به نام روز مجلس نامگذاری شده است، گفت: شهید مدرس نمونه بارز یک نماینده مجلس بود چرا که هیچ گونه ترس و هراسیاز کسی نداشت بنابراین نمایندگان مجلس با تأسی از آیت الله مدرس باید نقش آفرین و تأثیر گذار در کابینه دولت باشند.

وی گفت: نظام حق انتخاب دلخواه را برای مردم فراهم کرده است و در انتخاب نماینده مجلس باید به سلامت نفس، انگیزه، عمل به تعهدات وی و نه  به سیاسی بودن وی نگاه شود.

وی با بیان اینکه شرکت پرشور و با بصیر مردم در راهپیمایی حمایت از رهبری مهری بر خلاص شدن فتنه اخیر زد، گفت: یک توطئه بزرگ برای نابودی نظام طراحی شده بود که باردیگر شکست خورد.

 

 

 

 

 

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا