خانه / اخبار شهرستان / گزارش تصویری از مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ۱۳۹۸

گزارش تصویری از مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ۱۳۹۸

 

 

برای دانلود صوت اینجا کلیک کنید

 

 

 

 امام جمعه گلپایگان گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا خط و مشی و سیاست نظام جمهوری اسلامی را تعیین کرد و از سوی امام خمینی (ره) انقلاب دوم نام گرفت.

 حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر دوشنبه در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه، اظهار داشت:  تبعید امام به ترکیه، شهادت دانش آموزان در دفاع از امام در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام در ۱۳ آبان ماه اتفاق افتاد و به عنوان نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایرات به ثبت رسیده است.

وی گفت: رژیم شاه به دستور آمریکا امام را به ترکیه تبعید کرد تا نهضت انقلابی خواهی در میان ملت ایران خنثی شود اما این اتفاق بزرگ نقطه سرآغاز برای به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی در سال ۵۷ شد.

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا خط و مشی و سیاست نظام جمهوری اسلامی را تعیین کرد و به انقلاب دوم نام گرفت.

وی گفت: سفارت آمریکا در کشور ایران در حقیقت  تبدیل به لانه جاسوسی  شده بود به طوری که دشمنان از این مکان علیه انقلاب و اسلام انواع توطئه‌ها را انجام می‌دادند که با تسخیر سفارت، اسناد و مدارکی به دست آمد که ماهیت اصلی آمریکا ثابت شد.

مبارزه با استکبار تا نابودی آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه دارد

ایشان با بیان اینکه امروز جنگ در کشورها و کودتا و اختلاف‌ افکنی‌های بین کشورها به دست منفور رژیم صهیونیستی طراحی می‌شود، گفت: ۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته است و باید این مبارزه تا نابودی آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه داشته باشد.

وی افزود: سیاست استکبار جهانی غارت و تسلط بر ملت‌های ضعیف است تا منابع آنها را استفاده کند اما  ملت ایران در برابر استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت خواهد کرد.

امام جمعه گلپایگان گفت: استکبار جهانی دائم برای ملت و دولت ما فتنه انگیزی می‌کند؛ پایبند نبودن به هیچ  معاهده‌ ای از جمله برجام توسط آمریکا دشمنی این دولت با ملت ایران را باردیگر ثابت کرد.

وی با بیان اینکه باید در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت کرد، تأکید کرد: اگر تمام جریان‌های سیاسی و قوای سه گانه و مردم از فرامین مقام معظم رهبری تبعیت کنند آمریکا به اهدافش نخواهد رسید و سلطه‌اش در جهان برچیده خواهد شد.

 

 

 

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا