خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۷/۱۲

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۷/۱۲

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۸/۷/۱۲به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه  گلپایگان

 

 

 

 

 

شکست عربستان در جنگ با یمن رسوایی آمریکایی‌ها را رقم زد

امام جمعه گلپایگان گفت: عربستان در جنگ با مردم یمن دچار شکست سنگینی شد به طوری که مقادیری تجهیزات جنگی عربستان به تصرف نیروهای یمن درآمد و این شکست سنگین رسوایی آمریکایی‌ها‌ را رقم زد.

 حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و حاکمیت جمهوری اسلامی است.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه نیروی انتظامی در بین مردم محبوبیت خاصی دارد که باید از آن محافظت کند، افزود: نیروی انتظامی در مقابله با ناهنجاری‌های جامعه و حفظ امنیت مردم وظیفه سنگینی بر عهده دارد.

ایشان با اشاره به ابلاغیه سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی به قوای سه گانه و دستگاه‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: این قانون پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد ارزیابی قرار می‌‌گیرد و سپس به قوای سه گانه برای اجرایی شدن ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه نشانه‌ یک حاکمیت خوب وجود نهادهای قانون‌گذار در آن جامعه است، مطرح کرد: باید قانونی وضع ‌شود که مردم احساس رضایت کنند اما قانون‌گذاری شرایط و الزاماتی دارد، کشور ما بر پایه اسلام بنا شده و قوانین آن نیز باید بر پایه شرع مقدس اسلام و قانون اساسی پایه‌گذاری شود.

امام جمعه گلپایگان عنوان کرد: قوانین در قانون اساسی باید با سیاست‌های کلی نظام و سند چشم‌انداز نظام و فرامین رهبر معظم انقلاب هماهنگ باشد تا کارآمد و گره‌گشا باشد و از طرفی وضع‌کنندگان قانون باید الویت جامعه را بسنجند.

وی ادامه داد: اولویت‌های قانون‌گذاری باید بر پایه گره‌گشایی از جامعه و اصول معوق مانده قوانین در جامعه باشد و به عنوان گفتمان قالب در جامعه مطرح شود زیرا اگر قانون در کشور وضع نشود به هرج و مرج کشیده می‌شود.

کرامتی در پایان بیان کرد: عربستان در جنگ با مردم یمن دچار شکست سنگینی شد به طوری که مقادیری تجهیزات جنگی عربستان به تصرف نیروهای یمن درآمد و این شکست سنگین رسوایی آمریکایی‌ها‌ را رقم زد.

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا