خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۶/۲۹

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۶/۲۹

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۸/۶/۲۹به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه  گلپایگان

 

 

 

 

 

جمهوری اسلامی توانمندی خودش را در مدیریت بحران‌ نشان داد

امام جمعه گلپایگان گفت: ظرفیت نظام درمدیریت بحران‌ کشورنشان داد که ولی فقیه شجاع، بصیر، مقتدر و آگاه به مصالح امت اسلام قابلیت بسیج کردن نیروها و گرایش‌های سیاسی را برای مقابله با دشمنان اسلام دارد.

 حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان اظهارکرد: از جلوه‌های و مظاهر تقوا حفظ وحدت و یک پارچگی در بین امت اسلامی است، قلب‌های مریض و انسان‌هایی که فاقد تقوا هستند به ایجاد تفرقه افکنی در بین امت اسلام می‌پردازند.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به برگزاری باشکوه سالروز درگذشت آیت الله صافی گفت: سلوک مردمی و زمان شناسی آیت الله علی صافی و نقش ایشان در رفع مشکلات مردم از ویژگی‌های این فقیه وارسته است.

 وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درجمع طلاب علوم دینی در زمینه مذاکره با آمریکا تصریح کرد: آمریکا با پیشنهاد مذاکره می‌خواهد به دنیا بفهماند که جمهوری اسلامی خواهان مذاکره شده است، آمریکا با این روش و شیوه می‌خواهد ایران را سست نشان دهد که یعنی تحریم‌ها اثرگذار بود و مذاکره را قبول کردند.

ایشان با بیان اینکه طرفند و حربه دیگر آمریکا در مذاکره با ایران اینکه به گروه‌های مقاومت ثابت کند که ایران بالاخره تسلیم قدرت آمریکا شد، افزود: تنها راه شکست آمریکایی‌ها و دولت‌های اروپایی اینکه مسؤولان و مردم با فریاد بلند و فریاد بزنند که ما زیر بار مذاکره نخواهیم رفت.

امام جمعه گلپایگان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی به دلیل رشادت مردم، امنیت پایداری داشته و گر آمریکایی‌ها و صهیونیست جرأت حمله نظامی به کشور ما ندارند برای اینکه رزمندگان در دوران دفاع با حداقل امکانات دفاعی و با دست خالی در مقابل آن‌ها ایستادگی کردند و یک وجب از خاک میهن را در اختیار نگرفتند و به همین دلیل دیگر دشمنان جرأت جسارت ندارند.

وی با بیان اینکه امروز ملت ایران در اوج اقتدار است گفت: ظرفیت و قابلیت عظیم نظام ولایی در مدیریت کشور در موقع بحران‌ها نشان داد که جمهوری اسلامی با الگوی حکومت ولایی که در رأس آن ولی فقیه شجاع، آگاه، بصیر، مقتدر و آگاه به مصالح امت اسلام و نظام است قابلیت بسیج کردن نیروها و گرایش‌های سیاسی را دارد تا در مقابل دشمن بایستد، این یک ظرفیت منحصر به فردی که در نظام ولای مبتنی بر اصل ولی فقیه استواراست.

 

 

درباره محمد غفاری

محمد غفاری

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا