خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۶/۱۵

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۶/۱۵

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۸/۶/۱۵به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه  گلپایگان

 

 

 

 

 

 

ابرخورد مقتدرانه حزب‌الله رژیم صهیونیستی را به عقب راند

 حجت ‌الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز درخطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با اشاره اینکه باید جواب دندان‌شکنی به شرارت‌های رژیم صهیونیستی در تعرض به مرز کشورهای سوریه و لبنان داده شود، اظهار کرد: هدف رژیم صهیونیستی در تعرض به مرز این کشورها اینکه بتواند در میدان رقابت‌ سیاسی با رقبای خود پیروز میدان شود.

امام جمعه گلپایگان افزود: رژیم صهیونیستی برای گرفتن رأی می‌خواهد با خون ملت‌ها بازی ‌کند که البته به گفته رهبر حزب الله با خون خود بازی خواهد کرد.

وی گفت: برخورد مقتدرانه حزب الله در عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی و فرار از پادگان‌های نظامی خود درس بزرگی بود تا دیگر به مرز کشورها تعرض پیدا نکند.

ایشان   تأکید کرد: رژیم صهیونیستی جمهوری اسلامی را مورد هجمه‌های توفنده قرار می‌دهد و گاهی با اعلام جنگ می‌ترساند البته تا امروز با استقامت ملت ایران دشمنان در  موضوعات مختلف عقب نشینی کردند.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به اجلاس جی هفت در اروپا، گفت: این اجلاس نه تنها در انبوه اعتراضات مردم برگزار شد بلکه در تأمین امنیت آن اروپایی‌ها دچار مشکلات عدیده شدند و سرانجام شکست خورد، گرچه این اجلاس ماهیت اقتصادی به همراه داشت اما با مطرح شدن موضوع برجام ناکام ماند.

وی خاطرنشان کرد: اروپایی‌ها با جمهوری اسلامی در یک بازی سیاسی بودند و قصد عمل به تعهدات نداشتند به طوری که به اذعان رئیس جمهور حتی به یکی از ۱۱ تعهد عمل نکردند، اروپایی‌ها با آمریکایی‌ها در یک قدم گام برمی‌داشتند، شورای عالی امنیت ملی و دستگاه سیاست خارجی باید در رأس قوه مجریه گام‌های بلندتری برای کشور بردارد.

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا