خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۶/۱

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۶/۱

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۸/۶/۱به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه  گلپایگان

 

 

 

 

 

 

 

امام جمعه گلپایگان : سبک زندگی برخی مسئولان به سمت تجمل‌گرایی گرایش پیدا کرده است و باید این رویه قطعا تغییر کند زیرا خلاف اهداف و رویه انقلاب است.

حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: شهید رجایی و باهنر دو دولتمرد بزرگ، انقلابی و وارسته به دین الهی بودند.

امام جمعه گلپایگان گفت: رجایی و باهنر بدون وعده‌ در عرصه انتخابات شرکت کردند و در مسائل شرعی و دینی و در حوزه اجتماعی و سیاسی از امام تبعیت و اجتهادی در برابر نظریه امام نداشتند.

  وی تأکید کرد: ساده زیستی شهید رجایی سرلوحه مسؤولان قرار گیرد چرا که ارزش‌ها دگرگون شده است و متأسفانه سبک زندگی برخی مسؤولان به سمت تجمل‌گرایی رفته است که باید این رویه قطعا تغییر کند زیرا خلاف اهداف و رویه انقلاب است.

ایشان گفت: توصیه‌های مقام معظم رهبری برای تمام مسؤولان کاربردی است و عمل به نصایح ایشان گره‌ها را باز می‌کند، دستگاه‌های فرهنگی به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی موظف به ساماندهی اوضاع نابسامان فرهنگی کشور هستند،باید مسؤولان امنیتی و دولت نسبت به ناهنجاری‌های فرهنگی در کشور واکنش نشان دهند.

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا