خطبه ۱۳۹۸/۵/۴

 

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۵/۴

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۸/۵/۴ به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه  گلپایگان

 

 

 

 

 

 

 

 

امام جمعه گلپایگان:

نماز جمعه مرکز نشر تفکرات انقلابی و بصیرت افزایی است

 

حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب فقط در شهر قم و تهران نماز جمعه برپا می‌شد که با پیروزی انقلاب امام فرمان برپا شدن نماز جمعه در سراسر کشور را صادر کردند و اکنون ۹۰۰ نماز جمعه در کشور خوانده می‌شود.

وی با بیان اینکه نماز جمعه مرکز نشر تفکرات انقلابی و بصیرت افزایی است، افزود: نماز جمعه مختص نماز روز جمعه نیست بلکه یک نهاد است که امام جمعه به عنوان نماینده ولی فقیه در شهرها در اتفاقات سیاسی و اجتماعی، انحرافات و مبارزه با توطئه‌ها نظارت دارد تا جایی که در برخی امور ورود میدانی دارد و از اتفاقات جلوگیری می‌کند.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به پنجم مرداد سالروز نخستین اقامه نماز جمعه در کشور، گفت: نماز جمعه یکی  از برکات مهم نظام جمهوری اسلامی است و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در سراسر کشور تحت لوای مقام معظم رهبری در این زمینه نقش موثری دارد.

ایشان با بیان اینکه کسانی که حضور مستمر در نماز جمعه دارند باید تشویق شوند، گفت: بعضی به بهانه‌های مختلف از حضور در نماز جمعه بی‌تفاوت هستند که قطعأ این بهانه است و توفیق حضور ندارند.

 

 

 

 

درباره محمد غفاری

محمد غفاری

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا