خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۴/۱۴

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۴/۱۴

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۸/۴/۱۴به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه  گلپایگان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 امام جمعه گلپایگان : دشمن برای نابودی نظام ایران به فروپاشی از درون روی آورده است و این فروپاشی یعنی ایجاد فاصله بین جوان‌ها و ارزش‌های دینی و مقدسات اسلامی و آنچه که ملت را در برابر تهدیدات و سختی‌ها مقاوم کرده است.

حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با تبریک میلاد حضرت معصومه(س) اظهار کرد: حضرت معصومه(س) نمونه بارز یک دختر تربیت یافته در مکتب اهل بیت (ع) بودند.

وی افزود: زهد و تقوا، علم، متانت، پارسایی، دیانت و توجه به مسائل عبادی و مذاهب و حجاب اسلامی از ویژه‌های مهم حضرت معصومه (س) بود و لازم است دختران جامعه اسلامی و دینی این ویژه‌ها را الگو قرار دهند.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به اینکه حفظ حجاب یک موضوع ضروری است و تردیدی در حفظ آن نیست، گفت: افرادی که در مسأله حفظ حجاب شبه ایجاد می‌کنند اگر از روی نادانی و جهل نباشد باید با آن‌ها برخورد شود.

وی با بیان اینکه حجاب مقوله‌ای فرهنگی یا متاثر از فرهنگ است، اما امروز با آن به صورت سیاسی و امنیتی معامله می‌شود، افزود: امروز مقوله حفظ حجاب یک ضرورت دینی و فقهی است و امنیت اخلاقی جامعه را به همراه دارد.

ایشان با اشاره به اینکه مسائل اقتصادی به صورت یک اهرم فشار بر دولت و ملت‌های مستقل استفاده می‌شود، افزود: تحریم‌هایی که به ملت ما وارد می‌شود خلاف اصول انسانی و معادات بین المللی است.

وی گفت: دشمن برای نابودی نظام ایران به فروپاشی از درون روی آورده است و این فروپاشی یعنی ایجاد فاصله بین جوان‌ها و ارزش‌های دینی و مقدسات اسلامی و آنچه که ملت را در برابر تهدیدات و سختی‌ها مقاوم کرده است.

امام جمعه گلپایگان گفت: خیانت به ملت فلسطین نتیجه آن شکست است، پروژه اندیشه سازی آمریکا یعنی تروبح فساد و از بین بردن عیرت دینی مردم و سست کردن پایه‌های نظام است، دشمن برای آن برنامه دارد و دلارها برای آن هزینه می‌کند.

 

 

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا