خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۴/۷

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۴/۷

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۸/۴/۷به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه  گلپایگان

 

 

 

 

 

 

 

 

امام‌جمعه گلپایگان گفت: یکی از وظایف قوه قضاییه، توجه به موضوعات جامعه و دغدغه نسبت به امنیت اجتماعی مردم است

 

حجت الاسلام محمدتقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با بیان اینکه گشاده دستی و بذل و بخشش از صفات انسان شیعه است، اظهار کرد: مسئولان برای صیانت و اعمال وظیفه باید تقوای الهی را رعایت کند.

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش گفت: شهید بهشتی با تدوین قانون اساسی پایه های نظام را تحکیم بخشید.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه امروز در شرایطی هستیم که در قوه قضاییه باید طبق قانون اساسی تحولی ایجاد شود تا پایه های نظام جمهوری اسلامی قدرتمند تر هر زمان دیگر شود، گفت: قضات در مقام داوری باید اخلاق اسلامی و مسایل اجتماعی و دینی را رعایت کنند، زیرا قوه قضاییه میراث دار نظام است.

وی گفت: نظامی که عناصر اصلی خود را درمدت کوتاهی از دست داده باشد، نمی تواند بماند اما این نظام، الهی است و خداوند می خواهد که بماند و پایدار تر شود.

ایشان تصریح کرد: این نظام با رهبری مردی مقاوم و خدایی و بابصیرت ادامه پیدا کرد و هر روز قدرتمند تر به پیش می رود.

وی افزود: رهبری در دیدار با مسئولان قوه قضاییه خواستار تحول قضایی شدند تحول به معنای ساختارشکنی نیست بلکه به معنای تغییرات بر مبنای قانون اساسی، قرآن و اسلام و رفع نقایص و ارائه راهکارهای موثرتر است.

امام جمعه گلپایگان گفت: یکی از مهم ترین وظایف قوه قضاییه توجه به حقوق عامه مانند مراقبت از عفت و دغدغه های دینی است، امنیت در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، قضایی، دینی و دغدغه جامعه وظیفه قوه قضاییه است.

 

 

 

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا